يك عالم عراقي شركت‌كننده در اجلاس "علما و بيداري اسلامي" گفت: رژیم صهیونیستی بر اساس نظریه نازیسم که برای خود هیچ مرزی قائل نیست، شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران مستقر در سالن اجلاس سران محل برگزاري اجلاس "علما و بيداري اسلامي" عبدالطيف عالم عراقي شركت‌كننده در اين اجلاس با اشاره به توطئه همیشگی صهیونیستها ضد مسلمانان گفت: اسرائیلی‌ها قصد دارند منطقه خاورمیانه را از لحاظ نژادی و قومی به 42 کشور تقسیم کنند تا منافعشان برای همیشه در منطقه تامین شود.

این عالم عراقی ادامه داد: صهیونیستها برای حفظ منافع خود حاضرند تا کشورهای دور دست همچون اندونزی و پاکستان را به آشوب  و بلوا بکشانند شاید منافعشان تامین شود.

عبدالطیف افزود: متاسفانه بعضی از افراد و گروههای مسلمان ناآگاهانه ابزار دست اسرائیل و سیاستهای آن شده‌اند و آب در اسیاب دشمن مي‌ريزند.

وی تصریح کرد: افراد و گروههائی که از فرقه‌گرائی در جوامع اسلامی حمایت می‌کنند بدانند که با اقداماتشان منافع این رژیم نامشروع را تامین می‌کنند و موجب وخیم‌تر شدن اوضاع مسلمانان می‌شوند.

وي در پايان یادآور شد: برای برطرف شدن همه این مشکلات باید به سمت وحدت و یکپارچگی حرکت کنیم  و برای بهبود اوضاع جوامع انسانی نباید زمان را بیش از این از دست داد.
انتهاي پيام/

برچسب ها: عراق ، اسرائیل ، نازیسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار