دور برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در حالی میان دو تیم بورسیا دورتموند و رئال مادرید برگزار می شود که همه چیز به نفع آلمانها است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران رویارویی دو تیم بزرگ بورسیا دورتموند و رئال مادرید در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در حالی برگزار می شود که شاگردان خوزه مورینیو سر مربی پرتغالی رئال مادرید شانسی برای جبران شکست بسیار سنگین خود مقابل آلمانها نداشته و شاید انها برای اینکه بتوانند به روزنه ای از امیدواری دست یافته و روحیه خود را مقابل دورتموند حفظ کنند باید دست به دامن معجزه شوند زیرا جبران چهار گل کاری بسیار دشوار بوده و حداقل کاری که بازیکنان رئال مادرید باید انجام دهند این است که از باز شدن دوباره دروازه خود مقابل ستاره بزرگ دورتموند، لواندوسکی جلوگیری بعمل آورند .

در حالیکه همه چیز به نفع آلمانها بوده، یورگن کلوپ سرمربی دورتموند در مصاحبه ای اعلام کرد که بازیکنانش هنوز موفق به حضور در  فینال رقابتها نشده و باید نتیجه دور رفت را به باد فراموشی سپارند تا بتوانند در این بازی موفق شوند.

این در حالی است که خوزه مورینیو سر مربی رئال هم مثل اینکه بخوبی از نتیجه این بازی آگاهی دارد، در کنفرانس مطبوعاتی اش طی اظهاراتی مقصد اول و اخر شکست در فوتبال را مربی تیم دانسته و گفت: "شخصاً" به این  وضعیت عادت دارم.

او مدیریت بحران را بعد از شکستی که در دور رفت حاصل شد بسیار سخت قلمداد کرده و ابراز اطمینان کرد که شاگردانش تمام توان خود را برای موفقیت در این مسابقه بکار خواهند گرفت/آق
برچسب ها: بود ، کاری ، کنند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار