سرپرست گروه موسیقی پالماس گفت: به دلیل اشتراکات فراونی که میان موسیقی ایرانی و اسپانیی وجود دارد، گروه پالماس در جشنواره موسیقی اصفهان به موسیقی فلامینکو می‌پردازد.




 
علیرضا عارف مهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استانها باشگاه خبرنگاران  در اصفهان اظهار کرد: گروه پالماس در سال 88 یک کنسرت که برگرفته از موسیقی آمریکای لاتین و فلامینگو بود به سفارش سازمان رفاهی تفریحی شهرداری اصفهان برگزار کرد که هم اکنون نیز همان کنسرت در قالب جشنواره غیر رقابتی موسیقی اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: تمامی گروه‌های شرکت کننده در این جشنواره به موسیقی سنتی و ایرانی پرداخته‌اند، اما گروه پالماس موسیقی اسپانیایی را به دلیل اشتراکات فراوانی که با موسیقی و فرهنگ ایرانی دارد برگزیده است.

سرپرست گروه موسیقی پالماس با بیان اینکه، موسیقی فلامینگو در ایران مخاطبان زیادی دارد، از نوازندگان گروه پالماس نام برد و گفت: شهریار خسروی دانش نوازنده گیتار، دامون صفایی نوازنده گیتار باس، امیر هاشمی نوازنده پرکاشن، علیرضا دری نوازنده درامز و سازهای کوبه‌ای، پویا جهانمردی نوازنده ویولن و علیرضا عارف مهر نوازنده گیتار هنرمندان گروه پالماس هستند.

وی ادامه داد: در این کنسرت 10 قطعه نواخته می‌شود که 2 تک نوازی توسط خودم و مابقی با همراهی گروه اجرا می‌شود.

عارف‌مهر گفت: کنسرت گروه پالماس امشب ساعت 18 در سالن ادب اصفهان برگزار می‌شود../ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.