‌رئیس اداره آموزش و پرورش سلطانیه گفت: استفاده از دانش‌آموزان به عنوان ابزارهای تبلیغاتی در ستادهای انتخاباتی استان ممنوع است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، علیرضا ربیعی ظهر امروز در جلسه مدیران مدارس و مجتمع‌های سلطانیه اظهار کرد: تلاش برای حضور پررنگ مردم در انتخابات وظیفه عمومی است.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در راستای آگاه‌سازی دانش‌آموزان در موضوع انتخابات برنامه‌های مختلفی را اجرا می‌کند، ادامه داد: تلاش شده است در قالب برنامه‌های مختلف نسبت به آگاه‌سازی دانش‌آموزانی که رای اولی هستند، اقدام شود.

‌رئیس اداره آموزش و پرورش سلطانیه افزود: استفاده از دانش‌آموزان به عنوان ابزارهای تبلیغاتی به بهانه‌های مختلف در ستادهای انتخاباتی ممنوع است.

وی با اشاره به سایر اقدامات انجام شده توسط اداره آموزش و پرورش سلطانیه در سال جاری تصریح کرد: تلاش برای ایجاد رشته‌های گردشگری در منطقه، برگزاری مناسب جشنواره ششم خیرین مدرسه‌ساز منطقه و انجام اقدامات لازم به منظور رایگان بودن فیش‌های آب و برق و گاز مدارس تا پایان سال گذشته از سایر فعالیت‌های انجام شده توسط آموزش و پرورش سلطانیه است.

این مسئول با اشاره به برگزاری مسابقات فرهنگی هنری در مقطع ابتدایی با حضور 260 دانش‌آموز اضافه کرد: این مسابقه در شش مقطع ابتدایی و در رشته‌های قرائت، حفظ قرآن کریم و احکام برگزار شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش سلطانیه با اشاره به اینکه این مسابقات در دو گروه دانش‌آموزان دختر و پسر برگزار شد، خاطرنشان کرد: در این مسابقات 143 دانش‌آموز دختر و 120 دانش‌آموز پسر حضور داشتند.

برگزاری فراخوان شانزدهم معلم پژوهنده، تبدیل سیستم اموال به سیستم الکترونیکی و سامانه‌ای، فعال شدن سیستم LTMS از هفته معلم، اجرای نظام دوری در مدارس ابتدایی از سال تحصیلی آینده و ... نیز از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه توسط رئیس اداره آموزش و پرورش سلطانیه تشریح شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.