رئیس فدراسیون والیبال گفت: تیم کاله آمل پس از کسب عنوان قهرمانی در مسابقات جام باشگاه های آسیا جواز حضور در پیکارهای باشگاه های جهان را کسب کرد.

محمدرضا داورزنی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم والیبال کاله آمل سال گذشته در یک بازی نه چندان خوب نتیجه را واگذار کرده و مقام سوم جام باشگاه های آسیا را کسب کرده اما امسال  این تیم آملی توانست با رسیدن به عنوان قهرمانی و بعد یک سال غیبت راهی مسابقات جام باشگاه های جهان شده و بر همین اساس تیم کاله آمل به همراه یک نماینده دیگر از ایران در این پیکارها شرکت خواهد کرد.

رئیس فدراسیون شطرنج خاطر نشان کرد: مسابقات جام باشگاه های آسیا سه سال پیاپی در دوحه به میزبانی قطری ها برگزار شد اما امسال قرار است مهر ماه در کشور برزیل اجرا شود، به طور قطع شرایط سخت تر خواهد شد و تیم کاله آمل راه سنگینی را پیش روی دارد.

وی در خصوص بازدهی میزبانی ایران در مسابقات جام باشگاه های آسیا اظهار داشت:  این میزبانی به ما کمک کرد که ملی پوشان تیم کاله، آسیب نبینند و همچنین به راحتی در خدمت تیم باشگاهی خود باشند، خوشبختانه تیم کاله طبق هماهنگی انجام شده با فدراسیون، آملی ها تمریناتشان را در سالن 12  هزار نفری آزادی انجام دادند این مسئله کمک کرد که تمامی بازیکنان ملی پوش کاله در خدمت تیم باشند./مح
















برچسب ها: محمد ، رضا ، داور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار