مدیركل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان بر ضرورت ایجاد جاذبه های سرمایه گذاری در خوزستان كه موجب اشتغال و رونق بازار و گردش پول شود،تاكیدكرد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، 'سید خلف موسوی 'در نشست شورای معاونان و مشاوران افزود: اگر تولید و اقتصاد رشد كند، مسایل واحدهای كارگری مشكل دار حل می شود و فضاهای پرنشاط كارگری هم شكل می گیرد.

وی همچنین نام گذاری سال جدید با عنوان' سال حمایه سیاسی، حماسه اقتصادی' را نشانه ی درایت، تیزبینی، توجه و عنایت ویژه مقام معظم رهبری برای تحقق اهدف نظام دانست و گفت: این نام گذاری به ما راه و روش رسیدن به هدف را نشان می دهد و از آفات، خطرها و گزند دشمنان داخلی و خارجی و صهیونیسم جهانی محفوظ می دارد.

دبیر كارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان با اشاره به جنگ اقتصادی دشمنان بر ضرورت كار و تلاش مضاعف برای رونق و حمایت از تولید و نیز خلق حماسه اقتصادی در سال جاری تاكید كرد.

مدیركل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان در بعد سیاسی، به انتخابات ریاست جمهوری اشاره كرد و گفت: حضور پر شور ملت در انتخابات ریاست جمهوری منجر به خلق حماسه سیاسی خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به سیاست های كلی اشتغال، لزوم ترویج و تقویت فرهنگ كار و حمایت های موثر از بیكاران را برای به كارگیری توانمندی های آنان یادآور شد و گفت: با توجه به پتانسیل استان باید در راه تك رقمی كردن نرخ بیكاری تلاش كنیم.

مدیركل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان همچنین بر ضرورت ارتباط بیشتر با بانك توسعه تعاون و نیز ثبت نام مراجعه كنندگان برای بازنشستگی پیش از موعد در مشاغل سخت و زیان آور به صورت اینترنتی تاكید كرد. /س
برچسب ها: جاذبه ، سرمایه ، خوزستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.