رئيس سامانه 137 منطقه يك گفت: به 81 درصد از پيام‌هاي مردمي سامانه 137 در سال جاري در ناحيه 7 رسيدگي شده و تاييد گرديده است.

يزدي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: 2.4 درصد از پيام‌هاي مردمي انجام شده و 13.7 درصد در دست اقدام است.
وي بيان كرد: بيشترين سهم پيام‌هاي مردمي دراين سامانه مربوط به جمع آوري و نصب با 14.2 درصد است.
يزدي تصريح كرد: كمترين پيام مربوط به آسيب‌هاي اجتماعي با 0.3 درصد است.
وي عنوان كرد: تغيير كاربري، شستشو، نصب علائم ايمني، ترافيك، لايروبي، پارك‌ها و فضاي سبز، تفكيك و بايافت زباله و ضايعات مرمت و ترميم سد معبر نظافت آب گرفتگي و آب افتادگي ساخت و ساز آسفالت از جمله ديگر پيام‌هاي دريافت شده در ناحيه 7 توسط سامانه 137 است./ف
برچسب ها: شهرداری ، سامانه ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار