يكي از علماي لبناني شركت‌كننده در اجلاس "علما و بيداري اسلامي" گفت : تداوم جريان بيداري اسلامي منوط به اتحاد جهان اسلام است.

به گزارش خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران مستقر در سالن اجلاس سران محل برگزاري اجلاس "علما و بيداري اسلامي" احمد الزين از علماي لبناني شركت‌كننده در اين اجلاس گفت: اروپا با وجود جنگهاي مختلف  درنهايت به اتحاد رسيد و ايالات گوناگون آمريكا نيز با هم متحد شده و ايالات متحده امريكا را به وجود اوردند اما چرا تاكنون جهان اسلام نتوانسته به وحدت برسد؟

وي در ادامه با تاكيد بر ضرورت وحدت بيش از پيش امت اسلام تصريح كرد: شرع مقدس اسلام بر اتحاد مسلمين تاكيد كرده است كه بايد همگان در اين مسير حركت كنند و اين، رمز تداوم جريان بيداري اسلامي است.

الزين افزود: بايد به مردم مسلمان ايران به خاطر وحدت و داشتن رهبري واحد همچون امام خميني(ره) و پس از ايشان حضرت آيت‌الله خامنه‌اي تبريك گفت.

وي خطاب به گروههاي سكولار و لائيك در جهان اسلام نيز گفت: بهتر است شما به اين سوال فكر كنيد كه ايا منافع جهان اسلام اقتضا مي‌كند كه ما با هم تفرقه داشته باشيم يا وحدت؟

اين عالم لبناني در پايان  از مجاهدات "سيدحسن نصرالله" دبير كل حزب‌الله لبنان در مبارزه با رژيم صهيونيستي تشكر و قدرداني كرد.

وي همچنين از ولايتي دبير كل اجلاس جهاني بيداري اسلامي به خاطر برگزاري اين نشست تشكر كرد.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار