عوامل فتنه حق ورود در دانشگاه ها را نداشته چرا که دانشگاه ها پایگاهی برای کمک به نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ غلامرضا خواجه سروی، معاون فرهنگی وزیر علوم صبح امروز در اولین نشست روسای دانشگاه های کشور که در سالن همایش های پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی برگزار شد طی سخنرانی گفت: خلق حماسی سیاسی در دانشگاه های دولتی 2 ماه قبل از هفته دوم اسفند آغاز شده و تا پایان هفته اول اردیبهشت ماه 110 نشست انتخاباتی در سراسر کشور با حضور کاندیدها و شخصیت های مختلف انتخاباتی برگزار شده است.

وی افزود: در یک سری از دانشگاه های بزرگ انتخابات ریاست جمهوری رویکرد فعالی داشته چنانچه برای خلق حماسه سیاسی دانشگاه سراسر کشور حضور فعال در این زمينه را داشتند.

وی تصریح کرد: برای این که در کشور شور انتخاباتی بیشتر شود و فعالیت انتخاباتی رسانه ای شود در پرتال معاونت فرهنگی این فعالیت ها ثبت می شود البته ما امیدواریم این تعاملات روز به روز بیشتر شده چنانچه همواره اعلام کردیم که در این ایام عزیزان نگاه مساعدی به تقاضای تشکل ها داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به فتنه سالهای گذشته اظهار داشت: این فتنه خط قرمز برای ورود به دانشگاه است و اهالی فتنه حق حضور در دانشگاه را ندارند چرا که دانشگاه ها پایگاهی برای کمک به نظام جمهوری اسلامی  است./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار