استاندار همدان گفت: در انتخابات 24 خرداد ملت ايران به دنيا ثابت خواهند کرد که به سرنوشت کشورشان علاقه مند هستند و حماسه سياسي با حضور گسترده تمامي قشرهاي مردم در انتخابات تجلي خواهد يافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران همدان ؛ علي محمد آزاد گفت :حضور تنها در انتخابات 24 خرداد ماه به عنوان يک حماسه بزرگ سياسي کافي نيست بلکه بايد اين حضور همراه با شور و ذوق باشد.
وي در ادامه با بيان اينکه کارگران در صحنه هاي مختلف انقلاب و راهپيمايي ها حضوري فعال داشته اند: امروز هم تلاش کارگران براي افزايش توليد و حضور گسترده در تمامي عرصه ها و شکستن تحريم ها ستودني است.
استاندار گفت: امروز اگر کشور در برخي مسائل خودکفا شده با تلاش کارگران بوده و مديون تلاش هاي کارگران توليد کننده است و ملت ايران بايد روي پاي خود بايستند که کارگران بايد با نوآوري وارد کار شوند که اين نيازمند خودباوري است.
آزاد افزود: تشکلات کارگري ضمن اينکه بايد از کار و تلاش حمايت کنند بايد محلي هم به عنوان پژوهش در کنار کارگاهها داشته باشند تا استعدادهاي کارگران شکوفا شود که اگر اين استعداد شکوفا شود توليد کارگاهها افزايش مي يابد.
 وي گفت: کارگران بايد تلاش کنند که توليد افزايش و هزينه ها کاهش يابد و کارگاه ها به سمت سودهي بروند که اين کار با افزايش کار کيفي اجرايي مي شود.
استاندار در ادامه با بيان اينکه وضعيت ارز به گونه اي است که صادرات به خوبي پيش مي رود که اين فرصت براي کارگاهها است که برخي کالاها را صادر کرده و در کشور اشتغال ايجاد شود و از فرصت ها براي توليد استفاده شود.
آزاد بيان داشت: افزايش فرصت هاي سرمايه گذاري و تقويت کارگران و به روز کردن سيستم هاي کارگاهها موجب افزايش توليد مي شود.   
وي ادامه داد: جايگاه کار و کارگر هم به دليل مسائل اقتصادي و اجتماعي وهم مسائل ديني و مذهبي مورد توجه است و تلاش کارگران براي امرار معاش و توليد در کشور بسيار ارزشمند است.
استاندار بيان داشت: اکنون فشار دشمن بر کشور زياد شده و تحريم ها افزايش يافته و دشمنان سعي کرده اند مردم را از نظام ناراضي کنند و با ايجاد محدوديت اقتصادي تلاش مي کنند که ملت ايران را به عنوان يک سرمايه بزرگ از کشور بگيرند و نسبت به نظام بي تفاوت کنند.
آزاد گفت: با تدابير اتخاذ شده و تلاش دستگاه ها بخش بزرگي از تحريم ها بي اثر شده است و دشمن نتوانسته به خواسته هايش برسد./س
برچسب ها: انتخابات ، اقتدار ، ملت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.