رسول صادقی رییس هیات ورزشهای همگانی آذربایجان شرقی گفت: همایش بزرگ پیاده روی همگانی و خانوادگی در ارس برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، صادقی در این خصوص افزود: این همایش بزرگ روز جمعه 13 اردیبهشت در منطقه آزاد تجاری ارس و در شهر جلفا از ساعت 7 و سی دقیقه در مسیر میدان یادبود بطرف پارک کوهستان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این همایش از شبکه 3سیما و برنامه صبح و نشاط پخش مستقیم شده و از سوی منطقه ازاد تجاری یک دستگاه خودروی پژو 405 جایزه ویژه خواهد بود.

رییس هیات ورزشهای همگانی آذربایجان شرقی افزود: علاوه بر این جایزه ویژه، هزینه سفر حج و عتبات عالیات و صدها جایزه دیگر نیز به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد.

رسول صادقی در خصوص توسعه ورزش همگانی در استان گفت: منطقه ازاد تجاری صنعتی ارس پتانسیل های فراوانی برای توسعه ورزش همگانی و در ادامه توسعه قهرمانی دارد و از این پتانسیل میتوان بهینه استفاده کرد.

وی افزود: آذربایجان شرقی پیشتاز ایرانی شاداب و پویا تا سال 1404 در ورزش همگانی خواهد بود.

رسول صادقی در ادامه بیان داشت: براساس سند راهبردی تدوین شده در یک دوره ۱۵ ساله تا سال ۱۴۰۴ باید درصد توسعه ورزش همگانی در کشوز به رقم ۲۵ درصد برسد و آذربایجانشرقی با برگزاری همایشهای بزرگ پیاده روی پیشتاز این حرکت مهم و حیاتی در ورزش کشور خواهد بود.

وی در ادامه افزود : برگزاری همایشهای پیاده رویدر استان در کشور به نمادی از توسعه ورزش همگانی و ایرانی شاداب و پویا تبدیل شده است.

وی با اعلام این که همگانی شدن ورزش تنها به وسیله شهرداری ها، تربیت بدنی و دانشگاه ها ممکن نیست بلکه اولین نقش را صدا و سیما دارد، می گوید: تا زمانی که شناخت مردم را بالا نبریم و تا زمانی که دلیل ورزش نکردن خود را «نداشتن وقت» اعلام کنیم، فراهم کردن امکانات و تخصصی کردن کارها فایده چندانی ندارد باید به سمتی برویم که مردم ورزش را یک وظیفه بدانند و آن را باور کنند.

توزیع برگه های قرعه کشی در ابتدای مسیر انجام خواهد شد./زر
برچسب ها: همایش ، پیاده روی ، ارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار