نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: شوراهای اسلامی به عنوان یک کارگزار نظام اسلامی به لحاظ ارتباط مستقیم با شهروندان و روستاییان در تقویت اعتماد مردم نسبت به مسوولان موثر هستند.

ˈغلامرضا تاجگردونˈ همزمان با روز شوراهای اسلامی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: شوراهای اسلامی نقش بسیار مهمی در عمران و آبادانی شهرها و روستاها دارند و می توان این موضوع را بوسیله مقایسه دوران قبل و بعد از تشکیل شوراها مورد بررسی قرار داد.
وی اظهارکرد: باید اعضای شوراهای اسلامی افراد متخصص، متعهد،آگاه و دلسوز باشند که بتوانند در دوران خدمت خود نقاط قوت و ضعف و راهکار توسعه حوزه کاری خود را شناسایی و به مسوولان اجرایی شهرستانی و استانی ارائه کنند.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شوراهای اسلامی نقش مهمی در تصمیم گیری های دستگاه های اجرایی دارند تصریح کرد: وظایف و انتظاراتی که از این نهادهای مردمی می رود، آسان سازی زندگی اجتماعی و فرهنگی مردم است.
تاجگردون افزود: از آنجا که اعضای شوراها با گروه های مختلف مردم ارتباط مستقیم دارند می توانند ضمن شناسایی استعدادها و توانمندیهای افراد نخبه را در امور مختلف مورد آموزش و تربیت و برای مسوولیت های اجرای مهم معرفی کنند.
وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری درباره تکالیف و خدمات اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا همواره بر لزوم اجرای عدالت و خدمات خالصانه برای مردم تاکید کرده و دارند./س
 
برچسب ها: شورا ، اعتماد ، فرهنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.