شمار زياد ديگري از افراد مسلح تروريست از جمله دو تبعه عربستان در ريف حماه ، دير الزور ، لاذقيه و حمص کشته شدند و امنيت و ثبات را به شماري از مناطق ريف حماه بازگرداندند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه ، نيروهاي سوري امنيت را به روستاي جنينه غربي در ريف حماه به بازگرداندند و  شماري از تروريست ها  را به هلاکت رساندند.
يگان هايي از نيروهاي مسلح سوريه توانستند محاصره روستاي طليسيه را بشکنند و امنيت را به مزارع نزديک اين روستا بازگردانند .
نيروهاي مسلح سوريه همچنين امنيت و ثبات را در دو روز گذشته به مناطق سروج ، قصر بن وردان ، رهجان ، طيبه الترک ، فان قبلي و فان شمالي بازگردانند و تلفات سنگيني به تروريستها وارد 
کردند .
در دير الزور نيز نيروهاي مسلح سوري با اعضاي يک گروه تروريستي در محله رشديه درگيري شدند و شماري از تروريست ها را کشتند و زخمي کردند و تجهيزات جنگي آنها نيز منهدم شد. 
شماري از تروريست ها در روستاهاي مريعيه و موحسن در ريف دير الزور از جمله سرگرد عبد الله علي و احمد مضحي حساوي کشته شدند .
در ريف لاذقيه نيز شمار زيادي  از تروريستها با همکاري کميته هاي دفاع ملي و مردم در خربه سولاس کشته شدند که محمد مصطفي شاغرلي از اتباع عربستان و سرکرده اين گروه و مصطفي حوشري از اتباع عربستان و سرکرده گروهک قوس النصر و محمد قناطره و عمار قنيفدي شناسايي شدند .
در ريف حمص نيز نيروهاي مسلح به حمله به مخفيگاه هاي تروريست ها در ريف غربي شهر قصير ادامه دادند.
ارتش سوريه به خنثي سازي تلاش تروريست ها براي ورود از لبنان به سوريه ادامه مي دهند و به تروريست ها ضربات سنگيني وارد کردند .






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار