مبلغ تراکنش هاي پايانه هاي فروش بانک صادرات ايران در پايان اسفندماه سال 91 نسبت به مقطع زماني مشابه در سال قبل، 16 درصد رشد را نشان مي دهند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ اين بانک در راستاي افزايش سطح دسترسي مردم به ابزارهاي نوين بانکي و کاهش در هزينه ها، ترافيک و آلودگي، توسعه اين ابزارها را در اولويت قرار داده است. آمارهاي عملکردي حاکي از آن است که تعداد تراکنش هاي پايانه هاي فروش اين بانک در پايان اسفندماه سال 45 درصد رشد نسبت به مقطع زماني مشابه در سال 90 را نشان مي دهند.

همچنين؛ گزارش ياد شده بيانگر رشد 28 درصدي مجموع تعداد تراکنش هاي دستگاه هاي pin pad در پايان اسفندماه نسبت به مقطع زماني مشابه در سال قبل مي باشد که اين ميزان رشد حاکي از استقبال بيشتر مردم از خدمات نوين اين بانک است.

شايان ذکر است؛ اين بانک با هدف قدرداني از مشتريان در جشنواره بهاره، تعداد 5 دستگاه تندر 90 و هزاران جايزه نقدي ديگر را از طريق قرعه کشي به دارندگان کارت بانکهاي عضو شتاب که خريدشان را از طريق پايانه هاي فروش متصل به حساب هاي اين بانک انجام داده اند، اهداء مي نمايد و در جشننواره عيد تا عيد ويژه پذيرندگان در سه دوره قرعه کشي، تعداد 5663 برنده و مبلغ 37 ميليارد و 849 ميليون ريال به حساب برندگان واريز نموده است./عب
برچسب ها: تراکنش ، پایانه ، بانک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار