علی مطهری در جمع دانشجویان پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث گفت: باید کاری کنیم که انتخابات با شکوه و مشارکت بالا انجام شود تا وضع اقتصادی هم بهبود یابد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، علی مطهری نخستین آسیب انتخابات را وارد کردن ولایت فقیه به انتخابات دانست و گفت: با آنکه ولی فقیه تصریح می کنند من یک رای بیشتر ندارم و کسی هم از نظر من مطلع نیست با این حال کسانی فرمایشات مقام معظم رهبری را نقل و قول می کنند و می گویند نظر رهبری بر فلان فرد است که این خود منشاء مشکلات است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی دومین آسیب انتخابات را دخالت نهادهای حکومتی دانست.
وی ادامه داد: آنچه در اساسنامه این سازمان ها آمده حفظ ارزش های انقلاب اسلامی است، یعنی اگر گروه هایی مسلح  منافق  به قصد براندازی انقلاب آمدند باید وارد میدان شوند.
مطهری سومین آسیب را بررسی صلاحیت ها بیان کرد و افزود: در بررسی صلاحیت ها در جایی باید سهل گیری و در جای دیگر باید سخت گیری شود.
وی ادامه داد؛ در مورد منتقدان نظام باید سهل گیری باشد و کسانی که انتقاد دارند و دنبال اصلاح هستند و چارچوب نظام را هم قبول دارند باید سهل گیری شود.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در هر جا رهبری حکم حکومتی دادند باید اطاعت کنیم گفت: در جایی که احساس شود کاندیدایی  گرایشات فکری غیر اسلامی دارد باید سخت گیری شود.
مطهری در بخش دیگری از سخنان خود به بیان فرصت های حاصل شده از انتخابات اشاره کرد و گفت: این انتخابات به طور قطع تاثیری در وضعیت جهانی ما خواهد داشت و اگر با مشارکت بالا باشد در تحریم ها و تهدید نظامی غرب اثر خواهد داشت.
وی افزود: اگر نشان دهیم مردم در مقابل دشمن خارجی متحد هستند، این هم پیامی برای غرب دارد و هم در وضعیت اقتصادی ما تاثیر دارد و این با ورود چهره هایی به انتخابات ایجاد می شود که می توانند شور و نشاط را در انتخابات ایجاد کنند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید کاری کنیم انتخابات با شکوه و مشارکت بالا انجام شود تا وضع اقتصادی هم بهبود یابد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.