دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه رئیس جمهور باید از بخشیدن پرچم به چند نفر دوری کند، گفت: توصیه می‌کنم رئیس جمهور و اطرافیانش به هوش باشند که در این ماه‌های آخر در کارهایی که حیطه‌ ولی فقیه است وارد نشوند و مسیر کاری خود را دنبال کند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران حبیب الله عسگر اولادی دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در همایش "حماسه فاطمی در لوای ولایت" که به همت حزب موتلفه اسلامی در مجتمع سیدالشهدا برگزار شد، با اشاره به قدر و منزلت حضرت فاطمه(س) در نزد خداوند گفت: ایشان از مقام و مرتبه والایی برخوردار بودند که امیدوارم زنان ایرانی نیز از این الگو در زندگی خود بهره بگیرد.

عسگر اولادی با اشاره به اینکه ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری تأکید کردند مردم در این انتخابات نیز پرشور در صحنه باشند، گفت: 55 درصد جمعیت کشور را زنان تشکیل می‌دهند، لذا انتظار است که زنان نیز از فرمایشات ولی امر اطاعت کرده و در صحنه انتخابات شرکت کنند.

عسکر اولادی اظهار داشت: متأسفانه شاهد هستیم که در روزهای اخیر رئیس جمهور به چند نفر پرچم می‌بخشد که در این راستا به او نقضی وارد است.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: روزی که پرچم جمهوری اسلامی می‌خواست تنظیم شود تعدادی از طراحان طرح‌هایی را آوردند یکی عکس امام(ره)، نام امام(ره)، نام حضرت محمد(ص)، نام پنج تن(ع)، نام امیرالمومنین(ع) و فاطمه(س)، اما در این میان یک طرح به امام خمینی (ره) به اسم الله رسید که ایشان پیشنهاد دادند که این طرح را که برای تمام مسلمین جهان است، برای پرچم کشورمان به کار بگیرید.

عسگراولادی اظهار داشت: امام(ره) همواره تأکید می‌کردند  باید توجه کنید که پرچم را همواره بالا نگه دارید تا در محضر مولا نیز برافراشته باشد و فرمودند که این پرچم برای موحدین الهی است.

دبیرکل جهبه افزود: دید ایشان این بود که پروردگار رحمت است لذا پرچمش نیز باید رحمت باشد از این رو به رئیس جمهور تذکر می‌‍دهم که براساس منیات خود پرچم را به هرکسی که دوست دارد ندهد؛ وی باید بداند که نمی‌تواند پرچم کشور را به وراثش برای ادامه قدرت تحویل دهد.

عسگراولادی اظهار داشت: این پرچمی است که ولی فقیه باید آن را به امام زمان(عج) تحویل دهد.از این رو توصیه می‌کنم که رئیس جمهور و اطرافیان وی به هوش باشند که در این ماه‌های آخر در کارهایی که حیطه‌شأن ولی فقیه است وارد نشوند و مسیر کاری خود را دنبال کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار