اميدوارم كه با همكاري بيشتر هنرمندان جوان و پيشكسوتان هر يك از شاخه هاي فرهنگي و هنري سال‌هاي آينده اين جشنواره رونق بيشتري بگيرد و بتوانيم نام خليج فارس را روز به روز بيش از پيش مطرح كنيم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد اطلاع  رساني جشنواره بين المللي فرهنگي هنري خليج فارس؛ بهرام عبدالحسيني دبير بخش هنرهاي تجسمي سومين جشنواره بين المللي فرهنگي هنري خليج فارس گفت: خليج فارس برای ما يك هويت ايراني اسلامي است كه قطعا بايد در مسایل فرهنگي و هنريمان به آن بپردازيم.
وي افزود : با توجه به سياست هاي كشورهاي غربي كه اين روزها علاوه بر فشارهاي همه جانبه اي كه به ما وارد مي كنند مسئله نام و مالكيت خليج فارس را هم دست‌آویزی كرده‌اند تا بتوانند هويت فرهنگي و ايراني ما را از بين ببرند، قطعا اين گونه جشنواره ها مي تواند موجب رونق بيشتر كارهاي فرهنگي ما با محوريت موضوعي خليج فارس و در نتيجه حفظ بيشتر ماهيت خليج فارس شود.
مدير اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان يزد عنوان كرد: توصيه من به همه هنرمندان اين است كه اين جشنواره را جدي بگيرند و سال هاي آينده حضور پررنگ تري داشته باشند تا بتوانيم در همه زمينه‌ها روي موضوع خليج فارس و روز ملي خليج فارس كار كنيم و نام خليج فارس را روز به روز بيش از پيش مطرح كنيم.
وي اظهار كرد: من اميدوارم كه با همكاري هنرمندان جوان و همچنين پيشكسوتان هر يك از شاخه هاي فرهنگي و هنري اين جشنواره در سال هاي آينده رونق بيشتري بگيرد. همان گونه كه امسال نسبت به سال گذشته پررونق تر و بهتر شده بود،  ان‌شاءلله در سال هاي آينده نيز آثار بهتر و قوي تري هم در كارهاي فرهنگي و هم  در كارهاي هنري داشته باشيم.
عبدالحسيني در پايان گفت: ما نبايد از كارهاي فرهنگي و تاثير به سزايي كه دارد غافل شويم زيرا با آثار هنري و كارهاي فرهنگي است كه مي توانيم نام خليج فارس را همواره زنده نگه داشته و اهميت بحث و ماهيت خليج فارس را براي نسل جديد و جوانمان بيشتر روشن كنيم. /ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار