مدیر تولید "نون خامه ای" گفت: خبری از تغییر فیلمنامه و ادامه تصویربرداری "نون خامه ای" ندارم.

داود معدنی، مدیر تولید مجموعه "نون خامه ای" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: تصویربرداری فاز اول نون خامه ای که در روستایی بود به پایان رسیده و منتظر بودجه برای ضبط قسمتهای شهری هستیم.
وی افزود: طبق گفته مسئولان قرار بود که تصویربرداری فاز دوم اردیبهشت ماه آغاز شود ولی همچنان پروژه تعطیل است.
معدنی با اشاره به تغییر مجدد فیلمنامه ابراز داشت: فیلمنامه چندین بار تغییر کرده و اینکه "نون خامه ای" به دلیل تغییر مجدد تصویربرداری اش متوقف شده من بی خبر هستم.
مدیر تولید "نون خامه ای" اظهار داشت: مناسبتی برای پخش این سریال در نظر گرفته نشده و به محض اتمام فیلمبرداری، "نون خامه ای" با تصمیم مدیران شبکه یک سیما روی آنتن می رود.
گفتنی است سریال سی قسمتی "نون خامه ای" با بازی "محمدرضا هدایتی" در نقش خداداد، هدایت هاشمی، ملیکا شریفی نیا، در نقش گلنار، فریده دریامج در نقش گلنساء، علی اوسیوند در نقش سیف الله، بهنوش بختیاری در نقش غنچه، مریم سعادت در نقش اعظم، ساقی زینتی در نقش صنوبر و محمد سلیمی در نقش اصلان همراه است و مژگان طباطبائی مدیر برنامه ریزی و مرتضی واحدی دستیار اول کارگردان ، هاشم عطار فیلمبردار، فرخ فدایی صدابردار، داود معدنی مدیر تولید و محمدرضا تخت کشیان، تهیه کننده و کاظم راست گفتار کارگردان مجموعه "نون خامه ای" هستند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار