رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور گفت: یکی از مهم ترین الزامات در بخش کشاورزی داشتن منابع انسانی فرهیخته و با مهارت به دلیل عملیاتی بودن فعالیت های این حوزه است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران محسن موحدیان عطار در جلسه امضای تفاهم نامه همکاری میان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور گفت: یکی از بخشهای اقتصادی بسیار مهم در کشور بخش کشاورزی است چراکه 14 درصد تولید ناخالص ملی از آن این بخش است که این امر نشانگر اهمیت این حوزه در توسعه ملی است.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه هویت واستقلال هر کشوری با تأمین منابع انسانی توانمند حفظ می شود.تصریح کرد: حوزه کشاورزی به دلیل عملیاتی بودن به منابع انسانی فرهیخته و با مهارت به منظور کار و فعالیت موثر نیازمند است که در کشور ما به دلیل نبود مدیریت علمی به این امر توجه نشده به طوری که مشاهده کمبود بهره وری به دلیل پایین بودن توانایی منابع انسانی در افزایش تولید است.
موحدیان در ادامه به متعهدات نظام مهندسی در تفاهم نامه مشترک با سازمان آموزش فنی و حرفه ای اشاره و افزود: انجام آینده پژوهی مشاغل جدید در حوزه کشاورزی و اعلام به سازمان فنی و حرفه ای کشور، انجام نیاز سنجی آموزشی جهت اجرای دوره های آموزشی واعلام به سازمان ، معرفی افراد واجد شرایط جهت شرکت در دوره های آموزشی و اعلام به سازمان به همراه معرفی افراد واجد شرایط جهت شرکت در دوره های آموزشی فنی و حرفه ای ، کارآفرینی و آمادگی شغلی و پرداخت حق ثبت نام در دوره های آموزشی طبق تعرفه مصوب سازمان تأمین اعتبارات مورد نیاز بر اساس قیمت تمام شده جهت اجرای دوره های مورد درخواست جامعه هدف نظام مهندسی بر اساس قرارداد از مهم ترین تعهدات سازمان نظام مهندسی است. /ل

برچسب ها: فعالیت ، توانایی ، فنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار