مدیر عامل تیم فوتبال ملوان گفت: قانون ها در این چند سال اخیر کارشناسی نبوده و با تصمیمات اشتباه 360 میلیارد تومان به کشور ضرر زدند.

صادق درودگر در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: تصمیماتي که در این چند سال اخیر گرفته شده کارشناسی نبوده و به کشور ضرر زده است، یک سال گفتند ساعت رسمی کشور جا به جا نشود که بعد متوجه شدند با این تصمیم، کشور 360 میلیارد تومان متضرر شده است.

مديرعامل تيم فوتبال ملوان بندرانزلي ادامه داد: شبانه تصمیم میگیرند و فردا آن را اجرا می کنند این موضوع باعث رکود ورزش شده است .

وی تصریح کرد: یک سال برای حضور تمام استانهاي تیم در لیگ برتر تصميم مي گيرند و بعد چند تیم را از تهران به شهرستان ها هدیه می دهند.

درودگر خاطر نشان کرد: اگر همه مسائل قانونی است و اگر آن قانون بد هم باشد، باید به آن احترام گذاشته و نباید آنرا زیر پا بگذاريم.

درودگر: مسائل ملکی، هدایتی را به دادگاه کشاند

مدیر عامل تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در خصوص انتشار عکس حسین هدایتی با دستبند گفت: این عکس شایعه ای بیش نبوده و حسین هدایتی بازداشت نشده است.

درودگر افزود: حسین هدایتی با فردی بر سر مسائل ملکی اختلافاتی داشت که با رفتن به دادگاه بر طرف شد.

وي اظهار داشت: رفتن هدایتی به دادگاه مربوط به مسائل شخصی اش بوده و ارتباطی با مسائل فوتبالی نداشته است.
 
وی درباره بازی تیم فوتبال ملوان مقابل پرسپولیس گفت: به نظرم بازی جذابی از سوی دو تیم فوتبال ملوان و پرسپولیس شاهد خواهیم بود، ما برای ایجاد انگیزه به بازیکنان ملوان قرار است پاداش نقدی بعد از برد مقابل پرسپولیس برایشان در نظر بگیریم.

وی درباره مشکلات مالی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: من با هدایتی امروز جلسه ای داشتیم هدایتی قول داده که هر چه سریعتر مشکلات مالی تیم را برطرف می کند./آق
 


برچسب ها: هدیه ، وی ، شبانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار