آرش نوذری بازیگر برجسته سینما و تئاتر کشور در رودهن گفت: ما بازیگران در خصوص مسائل مدیریتی نمی توانیم صحبت و تصمیم گیری کنیم، اما در بعد هنری، معضل اصلی سینمای ایران در بخش تولید فیلمنامه است.

آرش نوذری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: آلفرد جوزف هیچکاک، کارگردان برجسته سینمای جهان گفته است که "یک کار خوب اول فیلمنامه خوب است، دوم فیلمنامه خوب و سوم فیلمنامه خوب" است.

وی ادامه داد: کار فرهنگی و هنری معمولاً اموری دیربازده هستند و نباید در بازه زمانی کوتاه مدت انتظار نتیجه گیری داشت، بلکه سیاستگذاران حوزه های اجتماعی و فرهنگی باید نهال چنین اهداف بزرگی را کاشته و پرورش دهند تا در دراز مدت شاهد ثمره آن باشند.

نوذری با بیان اینکه آموزش و پرورش در کنار یکدیگر معنا می دهند، ادامه داد: اگر این دو بال کار هنری در کنار یکدیگر قرار نگیرند بی شک امور هنری با کمبود و کاستی همراه می شود.

این بازیگر برجسته سینما و تئاتر کشور تصریح کرد: اغلب رشته های هنری به مانند تئاتر و سینما مسائلی گروهی هستند که برای توسعه در آنها باید کار تیمی را در کودکان و نوجوانان نهادینه کرد.

وی با اشاره به نقش خود در تله فیلم پیش گوییهای مرد آبانی اضافه کرد: این مجموعه در شهر رودهن در حال ساخت است و من در این مجموعه با کارگردانی محمد احتشامی و تهیه کنندگی حمید محرمی در رول "آقای منوچهری" ایفای نقش می کنم.

این بازیگر برجسته سینما و تئاتر کشور عنوان کرد: علاوه بر همکاری با این مجموعه طنز، در فیلم سینمایی آماده اکران "12 صندلی" به کارگردانی "اسماعیل براری" و همچنین تله فیلم آماده پخش "سر پیری و معرکه گیری" ساخته "قاسمیان" نیز نقش آفرینی کرده ام./س


برچسب ها: معضل ، سینما ، ایران ، فیلمنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.