برنامه های پیشنهادی سازمان دانش آموزی در گرامیداشت مقام معلم تشریح شد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران، داوود روستایی در آستانه گرامیداشت هفته معلم، با اشاره به نقش و اهمیت مقام شامخ معلم اظهار کرد: مدرسه به عنوان خانه دوم دانش آموزان از اهمیت بالایی برخوردار است و معلم در حکم والدین می تواند نقش تاثیرگذاری در تعلیم و تربیت دانش آموزان داشته باشد.

 وی اهمیت نقش معلم را در تمام طول زندگی عنوان کرد و افزود: معلمان بزرگی همچون امام خمینی(ره)، استاد مرتضی مطهری، شهید بهشتی و رجایی در تمام طول تاریخ می توانند راهنمای انسان باشند.

 روستایی در خصوص هفته معلم و اجرای مجموعه طرحهای سپاس معلم از سوی سازمان دانش آموزی خاطرنشان کرد: میز استاد، منادیان سپاس معلم، تزیین دفاتر معلمان، اکران فیلم کلاس سوم ب، دفتر سپاس و جشن سپاس معلم از جمله فعالیت های پیشنهادی سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت این هفته بزرگ است.

 به گفته قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی در این هفته تمام مدارس کشور می توانند میزی را به نام و یاد استاد شهید مرتضی مطهری توسط دانش آموزان در مدرسه تعبیه و یاد آن استاد فرهیخته را در اذهان دانش آموزان زنده کنند.

 وی در خصوص اکران فیلم کلاس سوم ب اظهار کرد: مدیران مدرسه می توانند از طریق سازمان دانش آموزی استان و شهرستان خود این فیلم تلویزیونی را که با موضوعیت سپاس معلم است تهیه و در ایام بزرگداشت هفته معلم برای دانش آموزان پخش نمایند.

 روستایی در خصوص دفتر سپاس معلم گفت: در این طرح دانش آموزان هر کلاس دفتری برای نگارش دل نوشته هایشان تهیه و آن را به عنوان یادگاری به معلم خود تقدیم می کنند.

 قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی جشن سپاس معلم را یکی از برنامه های مهم این هفته در استانها عنوان کرد و افزود: دانش آموزان با بهره گیری از خلاقیت ها و ابتکارات خود میزبان جشنی هستند که در آن انواع برنامه های فرهنگی هنری از جمله اجرای سرود، اهدای گل، قرائت دکلمه، پخش فیلم ویژه تقدیر از معلمان اجرا می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار