سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در خصوص حضور تیم ملی فوتسال در تورنمنت چهارجانبه روسیه به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، شهرزاد مظفر-سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: حضور در این تورنمنت باعث می شود تا بازیکنان محک جدی بخورند و داشته های خود را ارزیابی کنیم.بعداز رقابتهای جام جهانی کوچک پرتغال، این تورنمنت سنگین و بسیار خوبی است تا بازیکنان شرکت کنند  تا بتوان عملکرد ملی پوشان را بررسی کنیم.

وی در ادامه بیان کرد:رقابت با  3 تیم بسیار خوب دنیا باعث می شود اعتماد به نفس ملی پوشان افزایش یابد. تیم اوکراین پنجم دنیا و تیم روسیه عنوان چهارمی جهان را یدک می کشد.طبیعتا بازی با این تیم ها علاوه بر کسب تجربه و پی بردن به نکات ضعف و قوت بازیکنان، باعث افزایش اعتمادبه نفسشان هم می شود. ضمن اینکه ما می توانیم به ارزیابی تاکتیک هایی که در تمرینات انجام می دادند، بپردازیم و پی ببریم که بازیکنان تا چه حد در اجرای تمرینات و یا تاکتیک ها موفق بوده اند.

سرمربی تیم ملی هدف از حضور در این تورنمنت را آمادگی کامل برای حضور در رقابتهای آسیایی کره جنوبی دانست و گفت: قصد ما این است که بازیکنان را به اوج آمادگی خود برای بازیهای آسیایی کره جنوبی برسانیم.حضور در روسیه بی شک ملی پوشان فوتسال را به آمادگی مطلوب می رساند و بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم./زر
برچسب ها: فوتسال ، مظفر ، تیم ملی ، سرمربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار