فرماندار شهرستان بهارستان گفت: نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به کودکان و نوجوانان و جوانان یک امر ضروری است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در جلسه کمیته ایثار گران که صبح امروز در محل فرمانداری این شهرستان با حضور مسئولان ادارات برگزار شد یونس نوبخت فرماندار شهرستان بهارستان با اشاره به ضرورت نهادینه فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد: شهدا ، جانبازان و ایثار گران در گذشته با از خودگذشتگی ، حماسه ساز و نقش آفرین بودند و ما هم باید با الگو گرفتن از این عزیزان در سالی که به نام حماسه ملی و حماسه اقتصادی مزین شده است برگ زرین جدیدی را در کارنامه ایران با خلق حماسه های جدید بیافز‌اییم .
نوبخت تصریح کرد: یکی از مهمترین وظایف ما در حوزه دولت خدمات رسانی بی منت به خانواده ها ی شهدا جانبازان و ایثار گران است .
وی در ادامه افزود: اگر امروز در کشور اسلامی ما امنیت و آسایش برقرار است و کشور ما به استقلال کامل خود رسیده به طوری که الگوی کشورهای دیگر شده است به برکات وجود خانواده های شهدا و جانبازان و اما م راحل است .
نماینده عالی دولت در بهارستان با اشاره به احترام و تکریم خانواده های شهدا جانبازان و ایثار گران اظهار کرد: پی گیری مسائل و مشکلات این خانواده ها از وظایف مهم و افتخارات بزرگ مسئولان است.
همچنین در این مراسم حبیب الله پیشوا سر پرست معاونت برنامه ریزی و اداره مالی و مشاور امور ایثار گران فرمانداری شهرستان بهارستان گفت: آسایش امروز ما حاصل خون و جان شهدا است .
وی اذعان کرد: همه تابلوهای ورودی ادارات شهرستان بهارستان باید به نام شهدا مزین بشود.
مشاور امور ایثار گران فرمانداری شهرستان بهارستان اعلام کرد: از پانزدهم  اردیبهشت ماه یک تیم بازرسی که متشکل از نیروهای فرمانداری و بنیاد شهید است به صورت سر زده به کلیه ادارات این شهرستان مراجعه می کنند و چنانچه تابلوی ورودی اداره ای به نام شهدا مزین نشده باشد  و آن اداره مشاور امور ایثار گران نداشته باشد به استانداری تهران گزارش خواهد شد.
گفتنی است در این مراسم از برخی مسئولان به دلیل رعایت نکردن وقت و حضور به موقع انتقاد شد./ رج 
برچسب ها: نوبخت ، شهدا ، ایثار گر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار