رئیس هیئت کبدی استان اصفهان گفت: کبدی کاران اصفهان از هم‌اکنون و با برنامه‌های از پیش تعیین شده، خود را برای رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور آماده می‌کنند.

سید علی‌اصغر حسینی، در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌ها برای برپایی رقابت‌های لیگ استانی کبدی انجام شده است، اظهار داشت: این مسابقات به صورت "رفت و برگشتی" برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برای کاهش هزینه‌های برپایی رقابت‌های لیگ داخلی کبدی، تلاش داریم شهرستان‌های مجاورهمرا در "یک گروه" قرار دهیم، بیان داشت: مسابقات لیگ کبدی در اواخر خرداد ماه برپا می‌شود و پس از آن تیم منتخب استانی، راهی مسابقات قهرمانی کشور می‌شود.

رئیس هیئت کبدی استان اصفهان افزود: رقابت‌های کبدی لیگ برتر باشگاه‌های کشور و همچنین مسابقات کبدی قهرمانی کشور (در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان)، در نیمه دوم سال برپا می‌شود.

حسینی در مورد مشکلات مالی هیئت کبدی استان اصفهان با اشاره به اینکه در سال گذشته، نه تنها هیئت کبدی بلکه تمامی هیئت‌های ورزشی از مشکلات مالی در رنج بودند، تصریح کرد: البته اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با قرار دادن اماکن ورزشی در اختیار هیئت‌‌های ورزشی، این هیئت‌ها را در امر "درآمدزایی" حمایت کرده است.

وی مهم‌ترین هدف هیئت کبدی را در سال جاری، برقراری تعامل با اداره آموزش و پرورش استان اصفهان برشمرد و گفت: جذاب‌ترین مکان برای کشف استعداد‌های رشته کبدی، مدرسه است.

گفتنی است بهترین سن برای آغاز فعالیت در رشته کبدی، سنین 12 تا 13 سالگی است./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.