سرمربی تیم فوتسال هلال احمر گفت: در بازی رفت در تهران میثاق را شکست دادیم چرا که این بازی حاشیه نداشت و همه به هلال احمر آفرین گفتند.

علی خسروی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: مطرح شدن مسئله تبانی در هر ورزشی طبیعی است و اطمینان دارم این جریان حل می شود اما اینکه سرپرست کمیته فوتسال بدون هیچ مدرکی تهمت بزند کار درست و منطقی نیست، قبل از رویارویی با میثاق تهران اعلام کرده بودم که هر نتیجه ای در این بازی رقم بخورد ، پس از آن شاهد حواشی خواهیم بود.

سرمربی تیم فوتسال هلال احمر افزود: نسبت فامیلی من با سرمربی میثاق باعث ایجاد این حواشی شد اما ما تنها بازی خودمان را ارائه دادیم و هیچ مسئله دیگری در این بازی دخیل نبوده است.

می خواهم از کسانی که تساوی بازی فینال را مشکوک می دانند بپرسم آیا ما همان هلال احمر نیستیم که در تهران میثاق را شکست دادیم؟ چرا تساوی در شهر خودمان برایتان سوال برانگیز است.

خسروی بیان داشت: با شروع صحبت ها در حاشیه بازی فینال، افتخاری به من گفت که فیلم بازی را پیدا کن و تحویل کمیته فوتبال و برنامه نود بده تا سر و صداها کم شود و با شنیدن جریانات در برنامه نود هم به خودم گفت می دانم که تبانی شده است، حالا نمی دانم در مدت یک هفته چه اتفاقی افتاده که نظر افتخاری به طور کامل عوض شده حتی سرپرست کمیته فوتسال اعلام کرد که به دلیل نبود 5 دقیقه پایانی فیلم به بازی مشکوک است که من روز گذشته بار دیگر فیلم را به کمیته فوتسال تحویل دادم تا تمام نقاط تاریک این جریان برای مسئولان روشن شود.

سرمربی تیم فوتسال هلال احمر تبریز اضافه کرد: برای اثبات تبانی باید شاهد يا هر گونه مدرک دیگری در دسترس باشد این در حالیست که هیچ مدرکی مبنی بر اینکه هلال احمر و میثاق با هم هماهنگ شده باشند وجود ندارد اما با این حال اگر تبانی من به اثبات رسید نه برای یک یا 2 سال بلکه به صورت مادام العمر حق دارند من را از فعالیتم محروم کنند.

خسروی در پایان خاطر نشان کرد:‌ معتقدم افراد دیگری که از موضوع تبانی نفع می برند باعث این حواشی شده اند و مسئولان را تحت فشار می گذارند اما امیدوارم که این بحث به صورت عادلانه ای حل و فصل شود زیرا ما در طول فصل برای تیم زحمت می کشیديم بنابراين نباید در پایان فصل با تهمت از ما تشکر کنند./مح

برچسب ها: خسروی ، میثاق ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار