تعامل مسئولان دستگاههای اجرایی، بخش خصوصی و مجمع نمایندگان برای جبران عقب ماندگی ها ضروری است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی در نشست با اعضاء مجمع بازرگانی ، تحقق شعارحماسه سیاسی و اقتصادی را منوط به همبستگی مسئولین و مردم در عرصه های مختلف عنوان کرد و گفت:همه باید به اندازه سهم خود برای توسعه و پیشرفت کشور و به ویژه استان همت و تلاش کنند.

اسماعیلی بیشترین میزان تولید و صادرات استان زنجان را درزمینه صنعت و معدن بیان کرد و افزود: فراوری مواد معدنی استخراج شده می تواند ارزش افزوده محصولات تولیدی را افزایش داده و عایدات ارزی بیشتری نصیب این استان کند.

وی وجود پول های سرگردان در جامعه را عامل تخریب اقتصاد جامعه برشمرد و یادآورشد: در زمینه منابع عمومی باید سرمایه گذاری ها بر اساس برنامه ریزی عمومی بوده و بخش خصوصی نیز نسبت به ترمیم اعتماد سلب شده مردم نسبت به سرمایه گذاری در این بخش تلاش و اقدام کند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره با راه اندازی کمیته کشاورزی در مجمع بازرگانی استان زنجان خاطر نشان کرد: با توجه به وجود پتانسیل های بالقوه موجود در بخش کشاوررزی این کمیته باید همت مضاعفی برای استفاده از این ظرفیت ها به عمل آورد./س

برچسب ها: ضرورت ، تعامل ، بخش ، خصوصی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.