رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به توان نظامی نیروهای مسلح کشور و وفاداری مردم به نظام اسلامی ایران، گفت: دشمن توان ترسیم موفقیتهای نظامی در برابر ملت ایران را ندارد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ؛ سردار محمدرضا نقدی پیش از ظهر دوشنبه در جریان دیدار با نخبگان بسیجی آذربایجان غربی خواستار حضور همه جانبه و مقتدرانه بسیجیان در صحنه های حساس کشور شد و افزود: دشمن با درس آموزی از تجربیات تلخ شکست از ملت ایران دیگر  چشم اندازی برای موفقیت های نظامی در برابر این ملت آزادیخواه و سرفراز را نداشته که برای به زانو درآوردن این ملت دست به مقابله در عرصه های سیاسی، اقتصادی، امنیتی، فرهنگی و جنگ نرم زده است.

وی با بیان اینکه ملت ایران با بصیرت و هوشیاری و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی با وجود تحریمها، تهاجم فرهنگی و تبلیغات رسانه ای با گذشت 34 سال از انقلاب هنوز به این نظام وفادار و پایبند هستند، اظهار داشت: جنگ تحمیلی عراق علیه ایران با حمایتهای کشورهای استکباری و مقاومت  جانانه رزمندگان اسلام در طول هشت سال برای حفظ تمامیت ارضی و استقلال کشور نشانگر اوج تعالی و صلابت مردم ایران اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، اعلام کرد: برای تحقق شعار امسال در دو حوزه سیاسی و اقتصادی بسیج نقش محوری و اساسی داشته که اقشار مختلف بسیجی بویژه نخبگان باید راهکارهای تحقق این شعار را ترسیم و نقشه راهی تدوین کنند.

سردار نقدی نامگذاری امسال به عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را نشانگر اعتماد مقام معظم رهبری به مردم و اعتلای فکری ملت ایران اسلامی دانست و اعلام کرد:  تعیین دو ماموریت همزمان برای مردم و محول کردن این دو ماموریت به ملت ایران، نشان از عزم راسخ مردم و ناکامی های دشمنان در مقابله با پیشرفت های علمی، فناوری، هسته ای و اقتصادی است.

وی انتخاب فردی اصلح به عنوان رئیس جمهور را بهترین لبیک مردم به شعار حماسه سیاسی امسال عنوان و اضافه کرد: در این راستا سازمان بسیج مستضعفین به پشتیبانی مردم، اقشار نمونه و نخبگان بسیجی نقش اساسی و تعیین کننده ای در شکل گیری حماسه سیاسی و اقتصادی دارند بطوری که به کار بردن لفظ حماسه توسط رهبر با معانی متعدد از جمله ارتقا قدرت ایستادگی مردمی در مقابل هجمه های نظامی و جنگ نرم دشمنان است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: دشمن در صدد برهم زدن فضای آرام جامعه ایران از طریق فرافکنی های روزمره است، اما مردم ایران اسلامی در برابر این گونه ناملایمت ها و دشمنی های سر خم نمی کنند و در این راه تنها از فرامین رهبر خویش اطاعت می کنند.

در پایان این جلسه که با حضور سردار عابدین خرم فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در محل سالن جلسات فرماندهی سپاه شهدا برگزار شد، تعدادی از مسئولان اقشار بسیج استان به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در راستای تحقق شعارهای امسال پرداختند./ک

برچسب ها: ملت ، ایران ، نخبگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.