مدیركل امور زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان چهارمحال و بختیاری گفت: سال گذشته، 43 میلیارد ریال تسهیلات برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد استان چهارمحال و بختیاری پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکردعلی نظری افزود: برای آزادسازی زندانیان مشمول كمك های ستاد دیه بیش از37 میلیارد ریال وام بلاعوض و شش میلیارد ریال نیز وام بدون بهره پرداخت شد.
وی اظهار داشت: با هزینه این اعتبار، 169 زندانی بدهكار جرایم غیرعمد با پیگیری ستاد دیه استان چهارمحال و بختیاری و استفاده از ظرفیت ها و تسهیلات اختصاص یافته از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.
نظری تصریح کرد: برای آزادسازی این تعداد زندانی با استفاده از كمك های ستاد دیه كشور، كمك های خیرین و تسهیلات بانك ها و مؤسسات اعتباری، از طریق رایزنی و مشاوره و مذاكره با شكات بالغ بر 62 میلیارد ریال تخفیف نیز اخذ شد.
مدیركل امور زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان چهارمحال و بختیاری گفت: افراد فاقد بیمه نامه شخص ثالث، فاقد گواهی نامه راهنمائی و رانندگی، افرادی كه بواسطه شرب خمر یا بی توجهی ناشی از استعمال و مصرف مواد توهم زا و مخدر مرتكب تصادف شده و صدمه وارد كرده اند از كمك های ستاد دیه برخوردار نمی شوند./ع
برچسب ها: پرداخت ، دیه ، آزادی ، زندانیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.