در پی ارسال پیامک پیش از مورد صورتحساب ،همراه اول اعلام کرده که این پیامکها جنبه اطلاع رسانی داشته و این اپراتور دو ماه یکبار با مشترکانش تسویه حساب می کند.

 حمیدی مدیر کل مشترکان همراه اول در گفتگو با خبرنگار جامعه اطلاعاتی باشگاه خبرنگاران گفت:با توجه به نظرسنجی که صورت گرفته بود تعداد زیادی از مشترکان تمایل داشتند تا در فاصله های زمانی کوتاهتری در جریان صورتحساب خود قرار گیرند.  
وی افزود:بخش فنی شرکت با صرف چند ماه وقت این پروژه را به انجام رساند و به صورت آزمایشی در استان البرز به اجرا درآورد و پس از اجرای موفقیت آمیز طرح و رضایتمندی مشترکان پروژه در کل کشور عملیاتی شد.  
حمیدی گفت:اطلاع رسانی ماهانه تنها به صورت الکترونیک و با هدف اطلاع رسانی انجام میشود و خطوط  مشترکان زودتر از موعد و مهلت مقرر قطع نمی شود.  
وی گفت :در صورتی که مشترکی تمایل داشته باشد تا صورتحساب خود را ماهیانه پرداخت کند می تواند از طریق شناسه و اطلاعاتی که به وسیله پیامک در اختیارش قرار گرفته است، نسبت به پرداخت اقدام کرده و از مزایای پرداخت به موقع قبض به جای هر دو ماه یکبار، هر ماه بهره مند شود.  
وی در خاتمه گفت:با وجود اینکه اکثر اپراتورای دنیا به صورت ماهیانه هزینه مکالمات را اخذ می کنند همراه اول برای تغییر رویه اش برنامه ای نداشته و برای رفاه حال مشترکانش همانند قبل هر دو ماه یکبار حسابش را با مشترکانش تسویه می کند. /ل
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار