روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، پس از رفع تعلیق فدراسیون، جهت بررسی و تائید اساسنامه، مجمع فوق العاده فدراسیون تیراندازی با کمان با حضور اعضاء آن در سالن اجتماعات وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. در ابتداء محمد علی شجاعی رئیس فدراسیون ضمن ارائه گزارش کوتاهی از عملکرد فدراسیون در سال گذشته اظهار داشتند: خوشبختانه بعد از مسابقات المپیک ما تنها در یک مسابقه حضور نیافتیم. (تایلند) که آنهم از نظر رنکینگ چندان تاثیری نداشت و ما مسابقات داخلی خود از جمله مسابقات قهرمانی کشور، لیگ داخل سالن، مسابقات جوانان و نوجوانان و همچنین جایزه بزرگ را برگزار نمودیم و طی سه ماه اخیر فدراسیون فعالیتهای بین المللی ثمربخشی داشت و مستنداتی که در نشست مشترک مسئولان وزارت ورزش و جوانان و IOC ارائه شد اطلاعات کاملی ازآنچه در تیر و کمان ایران رخ داده بود را به اطلاع مجامع جهانی رساندیم که خوشبختانه با موافقت آن فدراسیون ایران رفع تعلیق شد.

پس از سخنان ریاست محترم فدراسیون اعضاء به بررسی اساسنامه پرداختند و در مورد بعضی از موارد نظرات خود را ارئه نمودند که قرار شد پس از اصلاح به فدراسیون جهانی ارسال گردد.

در این مجمع حمید سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان طی سخنان کوتاهی بیان نمودند که وزیر محترم ورزش دستور کتبی داده بودند براساس منشور کمیته المپیک اساسنامه فدراسیون تهیه و جلسه عمومی مجمع فدراسیون برگزار و در آن اساسنامه بررسی گردد که خوشبختانه این امر از سوی فدراسیون تیراندازی با کمان صورت پذیرفت و سجادی گفت: امیدوار هستیم ما نیز به سهم خود در سال حماسه اقتصادی و سیاسی بتوانیم با عمل کرد خوب دست اندرکاران ورزش و وحدت آفرینی پرچم مقدس خود را در جهان و در عرصه ورزش به اهتزاز در آوریم. در دنیا ما شاهد حوادث زیادی هستیم ولی اغلب کشورها برنامه های دیگر خود از جمله ورزش را به نحو عالی برگزار می کنند. ما امیدوار هستیم با کار گروهی و تیمی چشم انداز مورد تائید مردم خوب کشورمان را بدست آوریم.

حمید سجادی در پایان گفت: خبر خوبی را برای شما دارم و آن این است که با توجه به اینکه دقایقی قبل جلسه شورای برون مرزی به پایان رسید و من خدمت شما رسیدم حضور کمانداران این فدراسیون در دو مسابقه جهانی که اواخر اردیبهشت و خردادماه در کشورهای چین و ترکیه برگزار می شود به تصویب این شورا رسید و انشاء الله کمانداران ایران در این مسابقات بتوانند خوش بدرخشند.

شایان ذکر است جلسه بعدی در تاریخ 21/02/92 در وزارت ورزش و جوانان برگزار خواهد شد.

برچسب ها: تیر و کمان ، سجادی ، مجمع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار