سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در حال حاضر مشکل اصلی تیم سپاهان مصدومیت است و در بازی فردا شب سپاهان مقابل الغرافه، نویدکیا و بولکو به میدان نخواهند رفت.

به گزارش گروه استاهاي باشگاه خبرنگاران ، زلاتکو کرانچار ظهر دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل الغرافه قطر در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در پاسخ به سئوالی پیرامون اهمیت برد مقابل الغرافه اظهار داشت: وظیفه اصلی ما در بازی فردا بازی کردن با تمام قدرت است و مطمئنا ما در این مسابقه برای برد به میدان برویم.

وی در مورد اینکه پیروزی سپاهان در بازی فردا کمکی به صعود این تیم نمی‌کند، افزود: پیروزی در بازی فردا و گرفتن 3 امتیاز برای ما و حتی سهمیه آسیایی حائز اهمیت است چون گرفتن امتیاز خود یکی از پارامترهای سهمیه دادن برای آسیاست ضمن اینکه پیروزی در بازی فردا ما را برای فینال جام حذفی مقابل پرسپولیس آماده‌تر خواهد کرد.

سرمربی سپاهان پیرامون مشکلات مصدومیت بازیکنان سپاهان و تاثیر آن بر عملکرد تیم اصفهانی بیان داشت: مشکل ما در بازی فردا مصدومیت بازیکنان خواهد بود و نویدکیا و بولکو، دو هافبک ما فردا قطعا به بازی نمی‌رسند. جواهیر سوکای و پاپی نیز به تازگی از مصدومیت دور شده‌اند  و باید در تمرین امروز در مورد شرایط آنها نظر داد.

وی افزود: البته ما بازیکنان بسیار خوبی در ترکیب تیم داریم که همه آنها با تمام قدرت و نیروی خود به میدان خواهند رفت و در صدد کسب پیروزی هستند.

کرانچار در مورد تاثیر برنامه‌ریزی سازمان لیگ در عملکرد سپاهان در آسیا و لیگ برتر بیان داشت:‌ من و هم باشگاه اصرار داشتیم که بازی با استقلال در جام حذفی در زمان دیگر برگزار شود اما متاسفانه سازمان لیگ با ما در این زمینه مخالفت کرد و اعتراضات ما نیز به جایی نرسید.

وی اضافه کرد: به هر حال تیم ملی در اولویت است و امیدوارم با این برنامه‌ریزی و مشکلاتی که برایمان به وجود آمد تیم ملی بهره‌ای ببرد اما در غیر این صورت باید برای این برنامه‌ریزی‌ها تاسف خورد چراکه این برنامه به ما ضربه زد.

دیدار تیم‌های سپاهان و الغرافه در چارچوب رقابت‌های هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:30 روز سه‌شنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود./ک

برچسب ها: سپاهان ، مصدومیت ، مشکل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.