ملی پوش بدمینتون گفت: اگر تا سالهای قبل صدایی از بدمینتون شنیده می شد ناشی از همت و هزینه ملی پوشان بود.

علی شاه حسینی، ملی پوش بدمینتون در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: آخرین اردویی که در تیم ملی داشتیم 22 تا 27 اسفند ماه در سمنان برگزار شد و با اینکه حکم بهادر زکی زاده به عنوان مربی تیم ملی صادر شده ولی خبری از برگزاری اردو نیست.

وی اضافه کرد: بدمینتون روز به روز ضعیف تر می شود و حدود 2 ماه است که صدایی از آن شنیده نمی شود تا به امروز از طرف فدراسیون برنامه ای دریافت نکردیم.

شاه حسینی با تاکید بر اینکه با خداحافظی کاوه مهرابی از دنیای قهرمانی دیگر صدایی از بدمینتون شنیده نمی شود گفت: اگر تا سال 90 ملی پوشان در مسابقات بین المللی شرکت می کردند هدفشان کسب سهمیه المپیک بود و این امر تنها ناشی از همت و هزینه ورزشکاران بود و حالا که المپیک تمام شده و ما برنامه ای نداریم حرکتی هم از فدراسیون دیده نمی شود در واقع حقیقت بدمینتون ما این است.

ملی پوش بدمینتون در ادامه تصریح کرد: این حقیقت از بعد مدیریتی است و اگر تا سال گذشته ملی پوشان به یک سفر بین المللی اعزام می شدند امسال از این یک مسابقه هم خبری نیست البته همه تقصیرها از فدراسیون نیست و تا جایی که من اطلاع دارم سال گذشته بودجه کامل به بدمینتون تعلق نگرفت.

وی تاکید کرد: با همین شرایط هم می‌توان انگیزه ملی پوشان را با اهدای پاداش وساییر راهکارها تقویت کرد تا حتی با هزینه شخصی هم در رقابت های بین المللی شرکت کنند، این درست است که حضور در 10 رقابت میسیر نیست اما می توان ملی پوشان را مشتاق تر کرد.

شاه حسینی در خصوص برگزاری مسابقات لیگ عنوان کرد: در نیم فصل مسابقات تیم ابتکار ملی زنجان به مقام قهرمانی رسید و تیم گاز تهران هم متاسفانه نتوانست در برابر این تیم به پیروزی برسد و ما بازی را 3 بر 2 به این تیم واگذار کردیم ولی هم قسم شدیم  که در دیدار برگشت شکست خود را جبران کنیم و با وجود مهره های خوبی که در تیم گاز تهران داریم بتوانیم به قهرمانی برسیم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار