رئیس سازمان داوطلبان و مدیر کل دفتر امور زنان و نهاد خانواده گفت: به مناسبت هفته زن و روز مادر جمعی از پزشکان داوطلب با حضور در سرای سالمندان، ضمن دیدار به صورت رایگان آنها را ویزیت می نمایند.

فرحناز رافع در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: توجه به نقش تربیتی زنان و سهم اثر گذار آنان در ثبات و تحکیم بنیان خانواده است به همین دلیل ارائه خدمات مشاوره ای به زوجهای جوان و برگزاری کارگاه های آموزشی با موضوعاتی نظیر مهارت های زندگی و ازدواج موفق به عنوان برنامه های همسو با این اهداف اجرا می شود .

وی ادامه داد: این برنامه ها با اهدافی همچون تقویت نقش تربیتی زن در خانواده همراه با افزایش نقش مدیریتی زنان در سطوح بالای جامعه و تلاش جهت شناخت مسائل و مشکلات زنان در جامعه، خانواده و محیط کار در سطح سراسر کشور اجرا می شود.

رافع در پایان گفت: در سطوح ستاد و استانها، برنامه هایی از قبیل برگزاری جشن بزرگ ستاره مهربان برپایی نمایشگاه خیریه حجاب و عفاف به نفع نیازمندان، برگزاری تورهای تفریحی و سیاحتی یک روزه برای بانوان شاغل و همسران کارکنان جمعیت اهدای هدیه به نوزادان متولد این هفته و دارای اسامی فاطمه و زهرا و اهدای کارت تبریک و هدیه به بانوان و همسران کارکنان جمعیت به اجرا در می آید./ز
برچسب ها: پزشک ، داوطلب ، رایگان ، ویزیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار