نخستین همایش سراسری تئاتر کاربرری با هدف تربیت نیروهای فعال در حوزه تئاتر کاربردی و ترویج این شیوه در استان های مختلف کشور برگزار می شود .

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس ، بهنقل ازروابط عمومی حوزه هنری فارس ؛ علاقمندان می توانند در دوره های آموزشی مقدماتی و تکمیلی آن شرکت نمایند . دوره مقدماتی طی 3روز (5 جلسه سه ساعته ) در توسط اساتید با تجربه برای متقاضیان در حوزه هنری فارس برگزار خواهد شد .

بر اساس این گزارش، علاقمندان در سطح استان فارس می توانند برای کسب اطلاعات لازم در مورد تئاتر کاربردی و دست یابی به فراخوان و فرم ثبت نام این همایش به سایت صحنه حوزه هنری(WWW.hhsahneh.ir) مراجعه نمایند و پس از تکمیل فرم ثبت نام با در دست داشتن نسخه چاپی آن تا تاریخ 15/2/92 جهت پرداخت هزینه و ثبت نام نهایی به حوزه هنری فارس واقع در چهارراه خیرات – نرسیده به سینما شیراز – روابط عمومی مراجعه کنند .

از آن جا که این شیوه ها موجب توانمند سازی شهروندان می شود لذا تمام گروه های تئاتر در فضاهای باز، مددکاران ، معلمان ، مشاوران ، فعالان اجتماعی ، درمانگران مربیان و اعضای سازمان های مردم نهاد می توانند در این دوره ها شرکت نمایند ./ع

برچسب ها: همایش ، تئاتر ، کاربردی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.