مركزآفرینش های ادبی حوزه هنری، با چهاررمان و مجموعه داستان"سفر به گرای 270 درجه" "هات"، "آنك آن یتیم نظر كرده"و مجموعه داستان "داستانی كه تمام نمی شود در"نمایشگاه بین المللی كتاب تهران شركت خواهد كرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری،مركز آفرینش های ادبی حوزه هنری  امسال با چاپ 17و 18 ام رمان "سفر به گرای 270 در جه  نوشته" احمد دهقان، چاپ اول(ناشر) رمان "هات" نوشته محمد علی قاسمی، چاپ پنجم و ششم  مجموعه داستان " داستانی كه تمام نمی شود" ازهنرجویان كلاس های قصه نویسی حوزه هنری به كوشش حسین فتاحی و جلد اول و دوم رمان "آنك آن یتیم نظر كرده " نوشته محمد رضا سرشار ، توسط انتشارات سوره  مهردربیست وششمین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران درمعرض دید عموم قرارمی گیرد.  
سفر به گرای ۲۷۰ درجه، رمانی است ازاحمد دهقان با موضوع   جنگ ایران و عراق است.. 
این كتاب به دلیل سبك خاص نوشته و روایت عمیق و ویژه جنگ، اقبال زیادی داشته و مورد توجه جدی قرار گرفته است . این كتاب به سال ۱۳۷۵ منتشر گردید. جایزه بیست سال داستان نویسی، جایزه چهارمین دوره انتخاب كتاب سال دفاع مقدس و جایزه بیست سال ادبیات پایداری، از افتخارات این كتاب است. 
كتاب  سفر به گرای 270 درجه ، توسط پال اسپراكمن نایب رئیس مركز مطالعات دانشگاهی خاورمیانه در دانشگاه راتجرز امریكا به انگلیسی ترجمه شده و نخستین رمان ایرانی با موضوع جنگ است كه در آمریكا منتشر می‌شود. 
رمان "آنك آن یتیم نظر كرده " نیز به زندگانی پیامبر اسلام می پردازد و نحستین بار توسط انتشارات استان قدس رضوی به چاپ رسیده است و این كتاب چاپ اول انتشارات سوره مهر است كه در بیست و ششمین دوره از نمایشگاه بین المللی كتاب تهران عرضه خواهد شد. 
رمان "هات " چاپ اول ناشر است  كه توسط محمد علی قاسمی به نگارش در آمده است . 
 چاپ پنجم و ششم مجموعه داستان، داستانی كه تمام نمی شود از مجموعه داستان های هنرجویان كلاس های قصه نویسی حوزه هنری است كه توسط حسین فتاحی گرد آوری شده و توسط انتشارات سوره مهر در معرض دید عموم قرار می گیرد .  
شایان ذكر است بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران از 11 تا 21  اردیبهشت ماه در مصلی بزرگ تهران برگزار خواهد شد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار