نماینده مردم شهرستانهای شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تحقیق و تفحص از استانداری و ادارات استان را رها نکردیم، در عین حال از عدم تعهد استانداری مازندران در کشتارگاه صنعتی نکا انتقاد کرد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، احمد علی مقیمی صبح دوشنبه در نشستی خبری با اصحاب رسانه شرق مازندران در فرمانداری بهشهر افزود: استانداري به تعهدات خود در كشتارگاه صنعتي نكا عمل نكرد.

وی افزود: استانداري مازندران متعهد شده بود 500 ميليون تومان براي تسريع كار كشتارگاه نيمه صنعتي نكا بپردازد كه متاسفانه تا كنون به تعهدات خود عمل نكرده است.

وي با بيان اينكه كشتارگاه نكا در حال نصب سوله است، افزود: اين كه مردم دام خود را به آن طرف جويبار براي ذبح ببرند به صرفه نيست و بايد هر چه زودتر اين كشتار راه اندازي شود و از مشكلات كشتار دام در شرق مازندران جلوگيري شود.

مقيمي با اشاره به اينكه تحقيق و تفحص از استانداري و ادارات را رها نكرده ايم و كمرنگ نشديم  ادامه داد: با قوت اين مسئله را پيگيري مي كنيم.

وي بيان داشت: براساس آيين نامه مي توانيم در حوزه مديران كل ناكارآمد وارد شويم و تفحص كنيم و مديران كل ناكارآمد تلاش كنند تا كارآمد شوند وگرنه ما به وظيفه نظارتي خود عمل مي كنيم.

افتتاح فاز نخست پالایشگاه بهشهر

محمد تقي نورزاد فرماندار بهشهر با اشاره به احداث پالايشگاه گفت: پالايشگاه نفت بهشهر با رعايت مسائل زيست محيطي  از ابتداي سال استارت زده شد و براساس برنامه ريزي فاز اول آن تا 18 ماه ديگر به بهره برداري مي رسد.

وي ادامه داد: با احداث اين پالايشگاه براي 2500 نفر اشتغال زايي مي شود.

علي رجبي فرماندار نكا با اشاره به آبگيري موقت سد گلورد گفت: اين سد از طرح هاي مهر ماندگار است كه براساس برنامه ريزي انجام شده تا پايان دولت احمدي نژاد بدنه آن افتتاح و آبگيري موقت مي شود و سپس با تخليه آبگيري انجام شده كارهاي بعدي و شبكه اي انجام مي شود.

وي ادامه داد: خوشبختانه آسفالت جاده نكا به نيروگاه نيز در حال انجام است و كارهاي زير بنايي و روبنايي فراواني براي نكا داريم و طرح هايي در دست اقدام است كه تا پايان انتخابات در خرداد ماه دست نگه داشته ايم و بعد از انتخابات با فوريت انجام مي دهيم.

مظلومیت گلوگاه جدی گرفته نمی شود

سميع الله مظفري، فرماندار گلوگاه شرقي ترين شرق مازندران با اشاره به مظلوميت گلوگاه و ناديده گرفتن آن اظهار داشت: متاسفانه گلوگاه آنچنان كه بايد ديده نشده و رسانه ها بايد به كمك ما بيايند.

وي با اشاره به جاده كنار گذر گلوگاه يادآور شد: اين جاده از مصوبات سفر رياست جمهوري بوده كه متاسفانه رها شده و در اين سفر پيگيري مجدانه مي شود.

مظفري با اشاره به اختصاص 800 ميليون تومان براي پل ارتباطي گلوگاه به دامغان گفت: پيمانكار مشخص شده و تا پايان سال مالي عملياتي مي شود./ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.