معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 6 از برنامه های متنوع به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س)، روز جهانی کارگر و تولد بنیان گذار انقلاب اسلامی خبر داد.

سید علیرضا موسوی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: جشن بزرگ "آفتاب گلها" در مدرسه کودکان استثنایی با برنامه های مفرح و جشن بزرگ "کعبه گل" و "همزاد یاس" در ایوان شمس با تقدیر از همکاران زن منطقه از جمله برنامه های سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن است.

وی در ادامه با اشاره به دیگر برنامه های این روز بیان داشت: اهدای هدایا به همکاران با نام فاطمه و زهرا، تر برج میلاد و بازدید بانوان خوشنویس و هنرمند از این برج، تقدیر از بانوان سرای محله و شهروندان تقدیر از بانوان هنرمند و برپایی ایستگاه های صلواتی از دیگر برنامه های این روز است.

وی در ادامه تصریح کرد:‌ بر پایی نمایشگاه و توزیع بسته های فرهنگی بین بانوان و تور همراه با نشست دینی در فضای پارک از دیگر اقداماتی است که به طور گسترده در سطح منطقه انجام می گیرد.

موسوی با بیان جزئیات بیشتر از برنامه های این روز اظهار داشت: در روز تولد بنیان گذار انقلاب اسلامی تور زیارتی" حرم مطهر امام خمینی " تور تفریحی به بهانه کوثر و برگزاری جشن در مدارس با سخنرانی ، تشریح زندگینامه امام خمینی، موسیقی، مسابقه و اهدای جوائز نیز برگزار خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به روز جهانی کارگر خاطر نشان کرد: جشن ولادت " گل یاس" با تقدیر از کارگران سطح منطقه و نواحی همراه با برپایی جشن و اجرای مولودی خوانی، سخنرانی و مسابقه از دیگر برنامه های پیش بینی شده است./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار