فرماندار چالوس گفت: 783 نفر در حوزه شهرستان چالوس برای انتخابات شوراهای شهر و روستا ثبت‌نام کردند که از این مجموع 127 نفر در حوزه شهری و 656 نفر در حوزه روستایی هستند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سید قدیر رضایی صبح امروز در دومین جلسه شورای اداری این شهرستان در سال جاری اظهار داشت: مشکلات مربوط به آزادراه را پیگیری می‌کنیم و به وزارت راه و شهرسازی برای برطرف کردن مشکل انعکاس می‌دهیم زیرا خواسته‌های مردم به حق است.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس تصریح کرد: احداث مسکن مهر در شهر مرزن‌آباد ضروری است و نیاز است اداره راه و شهرسازی نسبت به این موضع اقدام شایسته‌ای را انجام دهند.

وی در تذکری به ادارات و نهادها گفت: وضعیت بهداشتی ادارات مناسب نیست و نیاز است روسای ادارات نظارت بهتری بر این موضوع داشته باشند.

رضایی بیان داشت: میدان میوه و تره‌بار فعلی در شان این شهرستان نیست و ضروری است اداره صنعت، معدن و تجارت با توجه به مکاتبات جدید اداره راه و شهرسازی استان اقدامات لازم را انجام دهد تا شاهد اجرایی شدن این پروژه در این شهرستان باشیم.

رضایی بیان داشت: افتتاح آزادراه تهران ـ شمال کار بزرگ و هدیه‌ای بزرگ از سوی دولت بود و مراسم افتتاح آن با حضور رئیس جمهور و بدون هیچ حاشیه‌ای برگزار شد.

وی افزود: از مسئولان شهرستان به ویژه معاون فرماندار، بخشدار مرکزی و مردم روستاهای حاشیه آزادراه در همراهی و مساعدت در افتتاح این پروژه نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

فرماندار چالوس به مسئله انتخابات شورا اشاره کرد و گفت: با توجه به نزدیکی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین انتخابات ریاست جمهوری روسای ادارات حق تبلیغات برای افراد خاصی را در ساعات اداری ندارد.

رضایی گفت: باید در ادارات و نهادها تبلیغات لازم جهت حضور حداکثری مردم در روز 24 خرداد تلاش شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس تصریح کرد: 783 نفر در حوزه شهرستان چالوس برای کاندیداتوری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت‌نام کردند که از این مجموع 127 نفر در حوزه شهری و 656 نفر در حوزه روستایی هستند.

وی گفت: ادارات و نهادهای شهرستان چالوس باید همکاری لازم را بر اساس قانون با ستاد انتخابات شهرستان داشته باشند تا شاهد برگزاری مطلوب انتخابات در چالوس باشیم.

رضایی همچنین از صداوسیمای مرکز مازندران برای اجرای برنامه‌های متنوع و ویژه در حوزه سیما در این شهرستان تقدیر کرد و گفت: مدیرکل صداوسیمای مرکز مازندران نگاه ویژه‌ای به حوزه غرب مازندران در بحث اطلاع‌رسانی برنامه‌ها و رویدادها دارد./ج1

برچسب ها: فرماندار ، نهاد ، سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.