مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی گفت: 122 واحد تولیدی و صنعتی با سرمایه گذاری پنج هزار و 53 میلیارد ریال پارسال در این استان به بهره برداری رسید.

یحیی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک افزود: با بهره برداری از این واحدها که در زمینه های صنایع فلزی، کانی غیرفلزی، شیمیایی، نساجی، برق و الکترونیک، غذایی و دارویی فعالیت می کنند چهار هزار و 197 فرصت شغلی جدید در این استان ایجاد شده است.
وی اظهار کرد: در این مدت برای یکهزار و 507 هکتار از اراضی شهرک ها و نواحی صنعتی این استان سند ثبتی اخذو سند تفکیکی یکهزار و 143 هکتار از اراضی شهرک های صنعتی این منطقه نیز دریافت شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی خاطر نشان کرد: سال گذشته 304 هکتار به عرصه عملیاتی و کارگاهی شهرک های صنعتی این استان افزوده و یکصد و 11 هکتار از زمین های نواحی و شهرک های صنعتی این منطقه نیز به متقاضیان واگذار شده است.
یحیی توضیح داد: میزان آب تامین شده برای مراحل عملیاتی شهرک های صنعتی در سال گذشته 14 لیتر بر ثانیه بوده و انرژی برق مورد نیاز در این حوزه نیز به میزان 15 مگاوات بوده است.
وی ادامه داد: پارسال چهار ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات اطفای حریق در شهرک های صنعتی استان راه اندازی شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی بیان کرد: ایجاد 27 هکتار فضای سبز، بهره برداری از دو تصفیه خانه فاضلاب و آغاز عملیات اجرایی سه تصفیه خانه فاضلاب دیگر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان مرکزی از دیگر اقدامات پارسال بوده است.
هم اکنون یکهزار و 299 واحد تولیدی و کارگاهی با سرمایه گذاری 17 هزار و 748 میلیارد و 682 میلیون ریال و اشتغالزایی 28 هزار و 12 نفر در 26 شهرک و ناحیه صنعتی استان مرکزی فعال است./ب

برچسب ها: واحد تولیدی ، صنعت ، اراک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.