اجلاس دو روزه جهانی علما و بیداری اسلامی تشکیل از 750 نفر از علما و متفکرین انقلابی کشورهای اسلامی و در حاشیه ای از آن دستاوردهای علمی ایرانی به نمایش گذاشته شده است.

 کرمی، مشاور معاون علمی و فناوری رئيس جمهور در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران گفت:   امروز در حاشیه  اجلاس علما و بیداری در محل سالن اجلاس سران نمایشگاه دستاوردها و توانمندیهای علمی و فناوری ایران برای مهمانان اجلاس به نمایش گذاشته شده است.

وی گفت: این نمایشگاه به همت معاونت علمی فناوری رئیس جمهوری برگزار شده که گوشه ای از پیشرفت های علمی کشور آشنا می شویم.

وی اظهار داشت: تعدادی از ماهواره ها، کپسول های پرتابی، گوشه ای از دستاوردها در حوزه انرژی های نانو، هوا و فضا، به نمایش گذاشته شده است.

وی تصریح کرد: اجلاس دو روزه این نمایشگاه برای دیدار مهمانان خارجی و داخلی متشکل از 750 نفر از علما و متفكرين انقلابی کشورهای اسلامی می باشد.

وي افزود: همچنین علما و روحانیون دعوت شده از کشورهای اسلامی به ایران هستند.

وي در پايان خاطرنشان كرد:این نمایشگاه با هدف ارائه بخش از توانمندی های ایران در عرصه های مختلف علمی  و فناوری رایج شده است و پذیرای بیش از 1200 نفر از مهمانان داخلی و خارجی این اجلاس است  که از علما و اندیشمندان و رهبران برجسته اسلامی از 85 کشور جهان هستند و در این نمایشگاه دو روزه جدیدترین پیشرفت های علمی و فناوری ایران در حوزه های زیست فناوری هوا فضا مانند ماهواره ها امید، رصد، نوید و کاوش گر پیشگام حامل  اعزام اولین موجود زنده ( میمون) ایران به فضا و شرکتهای دانش بنیان به نمایش گذاشته شده است./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار