رئیس شورای شهر ساری، گفت: دولتمردان به این نتیجه برسند که شوراها بازوی توانمند است و این را بپذیرند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، فرامرز نقیبی در جلسه علنی یکشنبه شب شورای شهر ساری، اظهار داشت: امیدواریم انتخابات به سمت و سویی برود که معارفه اعضای شورا در روز بزرگداشت شورا باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه امیدواریم دولتمردان هم به شوراها اعتماد کنند، یادآور شد: دولتمردان به این نتیجه برسند که شوراها بازوی توانمند است و این را بپذیرند.

وی با بیان اینکه روز شوراها حداقل متعلق به حدود 124 هزار نفر در سطح کشور است، ادامه داد: اما صدا و سیما به موضوعی در رابطه با شورا نپرداخته است و اعضای شورا هم به دلیل اینکه مجدد در انتخابات آینده نامزد هستند از حضور در رسانه استانی ممنوع شده‌اند.

نقیبی با اشاره به اینکه شاید کم‌کاری از ما باشد، گفت: اما بسیاری از اعضای شوراهای قبلی زحمات فراوانی را کشیدند و شوراهای روستاها هم بدون هیچ پاداش و حق جلسه‌ای به کار و خدمت پرداختند و قابل تقدیر است.

وی خاطرنشان کرد: خواسته ما این بود که اعضای شوراها از تریبون نماز جمعه استفاده کرده و مانند نمایندگان مجلس که با استفاده از این تریبون به بیان عملکرد خود می‌پردازند، اعضای شورا هم به بیان عملکرد شوراها بپردازند./ج1

برچسب ها: دولتمردان ، شورا ، دولتمرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.