رئیس شورای اداری چالدران گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی از امکانات دولتی برای تبلیغ کاندیداهای خاصی استفاده نکنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، احمدرضا قلی‌پور شورای اداری چالدران که در سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار داشت: شورای اداری شهرستان چالدران سال گذشته عملکرد قابل توجه و خوبی از خود نشان داد و امید می‌رود این تلاش‌ها در سال جدید نیز تداوم یابد.

وی بر تعامل و همکاری تمام اعضای این شورا تاکید کرد و افزود: تعامل و همکاری هر چه بیش‌تر اعضای شورای اداری می‌تواند گام موثری در پیشبرد اهداف این شورا بردارد.

قلی‌پور افزود: شورای اداری شهرستان چالدران با اولویت قرار دادن مسائل سیاسی و اقتصادی در سال جدید کار خود را آغاز می‌کند و در این زمینه توجه به موضوع انتخابات نمود بیشتری خواهد داشت.

وی با توجه به نام‌گذاری سال جاری به نام حماسه ملی و حماسه سیاسی، خاطرنشان کرد: امسال سال حماسه ملی و حماسه سیاسی از سوی مقام معظم رهبری نام‌گذاری شده و لازم است تا در این زمینه تلاش‌های خود را دو چندان کنیم.

قلی‌پور انتخابات را فرصتی برای مشارکت تمام مردم عنوان کرد و گفت: انتخابات فرصتی فراهم می‌کند تا تمام مردم در تحکیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مشارکت داشته باشند.

وی خواستار عدم ورود مدیران دستگاه‌های اجرایی به امر تبلیغات از کاندیداها شد و تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی نباید از امکانات دولتی برای تبلیغ کاندیدای خاصی استفاده کنند./ب

برچسب ها: کاندیدا ، چالدارن ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.