هزار و 115 بیت منبع مطالعاتی برای علاقمندان به جشنواره مشاعره و شعر خوانی رضوی ارائه شده است.

مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت:دبیر خانه اولین جشنواره سراسری مشاعره و شعر خوانی رضوی مستقر در این کانون، با هدف ایجاد منبع مطالعاتی برای علاقمندان به شرکت در این جشنواره هزار و 115 بیت از اشعار مربوط با امام رضا(ع) را پس از جمع آوری به صورت الفبایی دسته بندی کرده است.

عزیززاده گرجی افزود:هدف از برگزاری جشنواره مشاعره و شعر خوانی رضوی،ترغیب کودکان و نوجوانان به خواندن شعر،فراهم سازی فضای خلاق در حوزه شعر و مشاعره،شناسایی منابع مناسب در حوزه ی مشاعره و شعر خوانی برای کودکان ونوجوانان به ویژه شناسایی اشعار و آثار فاخر با مفاهیم رضوی است.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره ویژه ی کودک ونوجوان است،تصریح کرد: این جشنواره در دو بخش مشاعره،در چهار گروه سنی از 10 تا 17 سال و نیز بخش شعر خوانی در چهار گروه سنی 7 تا 17 سال برگزار می شود.

مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران با بیان اینکه این جشنواره از برنامه های یازدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) استکه توسط کانون پرورش فکری مازندران همزمان با دهه کرامت در این استان برگزار می شود،گفت:بر این اساس علاقمندان می توانند برای مشاهده این شعرها به نشانی اینترنتی kpf-mazandaran.ir و moshaere-razavi.blogfa.com مراجعه کنند./س

برچسب ها: ارائه ، شعر ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.