نخستین نشست بررسی و همفکری همایش ملی حدیث رضوی با موضوع بهره‌گیری از ظرفیت مجموعه‌های حوزوی برای برگزاری این همایش در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، نخستین نشست هم‌اندیشی برگزاری همایش ملی حدیث رضوی با رویکرد سبک زندگی دینی، از برنامه‌های یازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) با حضور آیت‌الله ری‌شهری رئیس موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث، اسماعیلی‌طبا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و جمعی از مسئولین مجموعه‌های حوزوی در سالن جلسات موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث برگزار شد.
سیدمرتضی اسماعیلی‌طبا استفاده و بهره‌گیری از ظرفیت‌های حوزوی را از جمله ماموریت‌های اصلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم دانست و بر بهره‌گیری از این ظرفیت در داخل و خارج از کشور تاکید کرد  و از همایش ملی حدیث رضوی به عنوان یکی از مصادیق استفاده صحیح از توانائی های موسسات حوزوی نام برد.
در ادامه این جلسه آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری در سخنانی برگزاری جشنواره‌ها برای تبیین زندگی اهل ‌بیت(ع) را یکی از به روزترین و کارآمدترین روش‌ها دانست و بر آسیب‌شناسی و ارزیابی اقدامات گذشته برای پربارتر شدن جشنواره‌های بعدی تاکید کرد.
در این نشست نمایندگان مجموعه‌های مختلف حوزوی نیز حضور داشتند که به طرح مسائل، نظرات و پیشنهادات خود برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این همایش ملی پرداختند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.