رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم گفت: در سال گذشته هفت هزار و 839 نفر از خدمات پزشکان تخصصی زنان و زایمان، ارتوپد، چشم و سونوگرافی در شهرستان دیلم بهره‌مند شدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،عبدالحسین ناصری افزود: همچنین در سال گذشته هشت هزار و 258 نفر از خدمات دندانپزشکی در مراکز بهداشتی درمانی دیلم بهره‌مند شدند.

این مقام مسئول ادامه داد: طبق آمار موجود میزان جرمگیری دندان مراجعین به کلینیک‌های دندانپزشکی مراکز بهداشتی درمانی در سال گذشته رشد 77 درصدی داشته است.

وی از افزایش آمار معاینه دندان توسط دندانپزشکان خبر داد و افزود: در سال 91 تعداد 9 هزار و 944 نفر دندان‌های خود را معاینه کردند که این رقم نسبت به سال 90 رشد 40 درصدی داشته است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم بیان داشت: در همین مدت میزان خدمات ترمیمی دندان 43 درصد نسبت به سال 90 افزایش یافته است.

ناصری گفت: خدمات دندانپزشکی در سطح شهرستان در دو مرکز بهداشتی درمانی امام رضا(ع) دیلم و شهید حسینی زاده امام حسن به مردم ارائه می‌شود.

وی به حضور مستمر پزشکان متخصص دوره‌ای در شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: در سال گذشته هفت هزار و 839 نفر از خدمات تخصصی زنان و زایمان، ارتوپد، چشم و سونوگرافی در شهرستان بهره‌مند شدند.

ناصری به ارائه خدمات درمانی به بیماران خاص شهرستان اشاره کرد و افزود: در سال گذشته یک هزار و 783 جلسه دیالیز برای بیماران دیالیزی شهرستان در بخش دیالیز بیمارستان بقیه الهه انجام شد.

این مقام مسئول از تزریق 436 واحد خون به 24 نفر از بیماران تالاسمی شهرستان خبر داد.

ناصری تصریح کرد: در مجموع 873 ماموریت فوریت‌های پزشکی توسط ناوگان اورژانس 115 شهری و جاده‌ای دیلم در سال گذشته انجام شد.
برچسب ها: بوشهر ، متخصص ، دیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.