معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری قم از تهیه نقشه جامع پیوست نگاری فرهنگی و اجتماعی شهرداری قم خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، محسن نصیری در نشست با تعدادی از اساتید دانشگاه وحوزه همچنین اعضاء بین المللی  پیوست نگاری ایران  اظهار داشت: تهیه نقشه جامع پیوست نگاری فرهنگی واجتماعی قم از اصلی ترین برنامه های معاونت امور اجتماعی وفرهنگی شهرداری قم می باشد.
نصیری  با تاکید بر اینکه مهندسی و پیوست نگاری فرهنگی باید موضوع پایان نامه‌های دوره های مختلف حوزه و دانشگاه  قرار گیرد، تصریح کرد: از این طریق پیوست نگاری و مهندسی فرهنگی در ایران اسلامی به فرهنگ تبدیل می‌شود و از این مسیر است که اجرا و عملیاتی شدن آن در جامعه محقق می‌شود.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری قم هدف از این نشست را تدوین پیوست نگاری فرهنگی بر چهار مبنای تهیه نقشه جامع پیوست نگاری شهر قم ، بررسی طرح کلان نقشه راه پیوست نگاری استان ، تعیین بخش های مختلف که نیاز به پیوست نگاری دارند و همچنین نظارت و بازخورد و هماهنگ سازی طرحها را نتیجه نشست با گروه فرهنگی استان ذکر کرد.
وی در پایان پیشنهاد ایجاد رشته پیوست نگاری فرهنگی در دانشگاه علمی کاربردی را ارانه نمود و ابراز امیدواری کرد: این فعالیت ها گامی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری باشد.
وی بیان کرد: نهادینه شدن مهندسی و پیوست نگاری فرهنگی زمینه‌ساز ایجاد یک فرهنگ است که هنجارهای ارزشمندی را در جامعه اسلامی ایجاد می‌کند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.