فرماندار شهرستان پردیس گفت : :مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز در اولویت برنامه های ما در حوزه مدیریت شهری قرار دارد و با قاطعیت در این زمینه با متخلفین برخورد خواهیم کرد و تعارفی با کسی در بخش ساخت و ساز غیر مجاز نداریم .

ایرج بیگدلو فرماندار شهرستان پردیس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد ساخت و ساز غیر مجاز در شهرستان پردیس گفت :شهرستان پردیس به دلیل برخورداری از شرایط خوب آب و هوایی و همچنین با راه اندازی آزاد راه پردیس و شهری متصل به شهر های شمالی کشور از ویژگی های جذب مردم برای سکونت در این منطقه برخوردار است .

وی در ادامه این مطلب افزود :زمانی که سمت فرمانداری شهرستان پردیس را در دست گرفتم علاوه بر مشکلاتی که در حوزه های مختلف در این منطقه وجود داشت ساخت و ساز غیر مجاز بی داد می کرد و این منطقه محلی برای تاخت و تاز افراد سود جو بود .

فرمامندارشهرستان پردیس تصریح کرد :ما در ایان نوروز در کنار تشکیل ستاد نوروزی و ارزائه اینگونه خدمات رفاهی و تفریحی و خدماتی به مردم کمیته ای را تشکیل دادیم که جلوی هر گونه ساز و ساز را در این شهر بدون مجوز فرمانداری بگیرند تا ساخت و ساز غیر مجاز ادامه پیدا نکند و این امر هم محقق شد .

بیگدلو در خاتمه اظهار داشت :مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز در اولویت برنامه های ما در حوزه مدیریت شهری قرار دارد و با قاطعیت در این زمینه با متخلفیت برخورد خواهیم کرد و تعارفی با کسی در بخش ساخت و ساز غیر مجاز نداریم ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.