عطایی بعد از صعود به فینال گفت: در مرحله نیمه نهایی آماده بازی سختی بودیم و فکر می کردیم لیونینگ برای جبران شکست دور قبل بیاید اما بازی بسیار آسانی را داشتیم و آنها را زمین گیر کردیم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، بهروز عطایی درباره بازی امروز با لیونینگ چین و پیروزی مقابل این تیم گفت: برداشت ما این بود که امروز بازی سخت تری را در پیش داریم اما چیدمان بازیکنان چین در ابتدای مسابقه این فرصت را به ما داد تا از توانایی هایمان بهره ببریم و پیروز شویم.
وی افزود: تیم چینی امروز از بازیکنان ذخیره اش استفاده کرد و نمی دانم شاید می خواستند ارنج ما را شناسایی کنند و بعدا تغییراتی را به تیمشان بدهند. عملکرد کارد فنی آنها باعث شد تا بازی خوبی را انجام دهیم. فاصله امتیازی ما بیانگر توانایی و کار خوبمان در این بازی است هر چند که حریف بازی خوبی را ارئه نداد.
عطایی با اشاره به اینکه بازیکنانش در باد این پیروزی ها نمی خوابند ادامه داد: بازیکنان ما حرفه  ای اند و تیم ما سازمان یافته است. این که حریفانمان را با قدرت شکست دادیم قدرت ما را نشان می دهد و دلیل نمی شود فردا بازی آسانی را داشته باشیم.
سرمربی تیم کاله در مورد عملکرد پتکوویچ گفت: تیمی که عملکردش درست است قطعا طبق برنامه پیش می رود. در جلسه آنالیز این تیم برنامه مان را مشخص کردیم و در این بین پتکوویچ هم کمک زیادی به ما کرد. او یک بازیکن بین المللی است و توان بالایی دارد. پاسور خوب برای هر تیم یک نعمت است و به راحتی می تواند برنامه مربیان را اجرا کند.
عطایی درباره بازی فینال گفت: برای ما فرقی نمی کند با کدام تیم بازی کنیم. با هر دو تیم آشنایی داریم. تایپه سریع است و ترکیبی بازی می کند اما قطر کند و قدرتی است.
وی با اشاره به اینکه سختی رسیدن به فینال لیگ برتر بیشتر از باشگاه های آسیا بوده افزود: لیگ برتر و باشگاه های آسیا دو مقوله جدا از هم هستند. فشردگی، نزدیکی و هیجانات لیگ برتر به شدت آزارمان داد و دراین تورنمنت کار راحتی داشتیم. صعود به فینال لیگ برتر برای ما لذت بخش تر بود چون کار سخت تری داشتیم.
ضمن اینکه سرمربی تیم لیونینگ چین بعد از شکست مقابل نماینده ایران در نشست خبری حاضر نشد./آق
برچسب ها: عطایی ، کاله ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار