سخنگوی ائتلاف برای پیشرفت گفت:‌ فرد واحد ائتلاف باید با ظرفیت‌هایی که در اطراف او وجود دارد بتواند تعاملی میان خود و نخبگان ایجاد کند، امروز زمان آزمون و خطا برای کشور نیست.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، حسین مظفر سخنگوی ائتلاف برای پیشرفت در اولین نشست خبری خود که عصر امروز   در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، گفت: ستاد انتخاباتی ائتلاف پیشرفت فعالیت‌های خود را شروع و دنبال می‌کند و تاکنون کمیته‌های مختلفی در این ستاد شکل گرفته که این کمیته‌ها مدتی است کار خود را آغاز کرده‌اند.  
 
وی افزود: کمیته‌های نظرسنجی،‌ تبلیغات،‌ اقشار، حقوقی، بازرسی و کمیته هماهنگی امور استان‌ها از جمله کمیته‌هایی هستند که تاکنون شکل گرفته‌اند.
 
سخنگوی ائتلاف برای پیشرفت با اشاره به کارگروه‌های ستاد انتخاباتی تصریح کرد: کارگروه‌های شکل گرفته در زمینه‌های سیاسی بین‌الملل، اقتصادی و زیربنایی، فرهنگی و اجتماعی هستند که هر کدام از نامزدها مسئولیت یکی از این کارگروه‌ها را بر عهده دارد.  
 
مظفر ادامه  داد: در روزهای آتی سه نشست مختلف از فعالیت‌های سیاسی، بین‌المللی، اجتماعی و فرهنگی برگزار می‌کنیم که هدف از تشکیل این نشست‌ها تبادل‌نظر میان نامزدهای ائتلاف و نخبگان است، هدف ما از این تعامل دوطرفه ارائه برنامه‌های نامزدها در امور مختلفی همچون سیاست، اقتصاد و فرهنگ بوده که در  آن دیدگاه‌های نخبگان در نظر گرفته شود که در نهایت برای افکار عمومی بیان خواهد شد و مردم با آگاهی از برنامه‌های نامزدهای انتخابات قضاوت خواهند کرد.  
 
وی همچنین با اشاره به تشکیل ستادهای استانی در سایر نقاط کشور افزود: تاکنون ستادهای استانی در شهرهای کشور تعیین شده که در آینده این ستادهای استانی با سایر استان‌ها جلسه خواهند داشت که در پایان با تعیین نامزد واحد تمامی ستادهای انتخاباتی استان‌ها برای کسب آرای آن نامزد واحد همکاری و تلاش می‌کنند.  
 
سخنگوی ائتلاف برای پیشرفت در خصوص زیرمجموعه‌ کمیته اقشار گفت: کمیته اقشار متشکل از استادان دانشگاهی، جوانان، فرهنگیان، کارگران، دانشجویان، نخبگان و دانشجویانی که خارج از کشور تحصیل می‌کنند و اصناف از زیرمجموعه‌های این کمیته هستند که هر کدام فعالیت ویژه‌ای را بر عهده دارند.  
 
مظفر تصریح کرد:‌ باید توجه بیشتری به جوانان داشته باشیم و در این راستا در کمیته اقشار ستادهای استانی انتخابات شکل گرفته که مسئولیت آن را علی هاشمی بر عهده گرفته است.  
 
وی افزود: جوانان این اقشار را جدا کرده‌ایم و ستادهای استانی جوانان هم شکل داده‌ایم که کار اصلی این مجموعه در بخش اول فعالیت کلان به منظور جلب آرای عمومی و بخش دوم آن به کارگیری ظرفیت‌های این کارگروه برای شخص واحد این ائتلاف است.  
 
سخنگوی ائتلاف برای پیشرفت با تاکید بر اینکه دهه چهارم انقلاب دهه پیشرفت و عدالت نامگذاری شده مبنای ائتلاف پیشرفت نیز نشأت گرفته از مفاهیمی همچون انقلاب، ارزش‌های اخلاقی و عدالت است تا در نهایت بتوانیم کاندیدای واحد خود را در ابعاد مختلف برای پیشرفت بیشتر سوق دهیم.
 
مظفر ادامه داد:‌ فرد واحد ائتلاف پیشرفت باید با ظرفیت‌هایی که در اطراف او وجود دارد بیش از گذشته بتواند تعاملی میان خود و نخبگان ایجاد کند، امروز زمان آزمون و خطا برای کشور نیست، بلکه باید با شفافیت و جذابیت بیشتری برنامه‌های انتخاباتی را بیان کنیم.  
 
وی در خصوص نظرسنجی‌های صورت گرفته تصریح کرد: نظرسنجی‌ها توسط مراکز معتبر در کشور انجام می‌شود ما نمی‌گوییم که چه کسی بالاتر یا پایین‌تر است چرا که برخی افراد در برخی شهرها در نظرسنجی رتبه بالاتری دارند و ما به این نظرسنجی‌ها توجه زیادی داریم. 

انتهای پیام/

برچسب ها: مظفر ، کمیته ، تشکیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار